آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / در نظام اسلامی استبداد و اختناق فکری وجود ندارد/ سیاست ما جذب است نه جبر

در نظام اسلامی استبداد و اختناق فکری وجود ندارد/ سیاست ما جذب است نه جبر

در نظام اسلامی استبداد فکری وجود ندارد سیاست ما جذب است جبر نیست .

به گزارش ساری فردا، محمد علی نوبخت فرماندار مرکز استان مازندران در نشست هم‌اندیشی با فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان ساری با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران وفادارش اظهار کرد : در نظام اسلامی استبداد و اختناق فکری وجود ندارد و ما در شهرستان ساری به دنبال خصومت سیاسی نیستیم بلکه به دنبال برپایی کرامت شهریم به همین‌ دلیل از سیاست ستیز و جبر، طرد و انکار پرهیز کرده و با سیاست جذب در پرتو گفتگو به دنبال هم بختی برای رسیدن به توسعه هستیم. ‎

وی افزود : عاشورا یعنی تبعیت بی چون و چرا از ولی فقیه؛ امری که در شهدای تاریخ انقلاب اسلامی متبلور شد.
نوبخت: بیانیه گام دوم انقلاب را چراغ هدایت و روشنگر مسیر آرمانی نظام اسلامی خواند و اظهار کرد:  موضوع اصلی انقلاب ما تشکیل گزاره تمدن نوین اسلامی است که تحقق این امر روحیه‌ای جهادی، بسیجی و استشهادی همچون منش و مسلک برادران پاسدار انقلاب اسلامی را می‌طلبد.  

فرماندار شهرستان ساری با تاکید بر اینکه : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حق‌جو ، حق‌طلب، حق‌خواه و حق‌محور است، خاطرنشان کرد : رسالت ما در شهرستان ساری تشکیل کرامت شهریست که مد نظر نماینده ولی فقیه در استان مازندران است و برای تحقق این امر به دنبال بازگشت به کلیدواژه‌های اصیل انقلاب یعنی مستضعفان، عدالت و آزادی هستیم.

وی با بیان اینکه: جامعه مشروع در پرتو عدالت‌خواهی حرکت خواهد کرد، افزود: هر  زمان دولت‌ها با اعتقاد و التزام راسخ به این محور و با تفکر بسیجی و اعتقادی در تلاش و تکاپو و با شجاعت و جسارت از ادبیات و فرهنگ عاشورایی بهره‌مند شدند به سمت پیشرفت و توسعه گام برداشتند که نمونه آن را در برخی از دولت‌ها شاهد و ناظر بودیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمد علی نوبخت در نشست هم اندیشی فرماندهان حوزه مقاومت بسیج شهرستان ساری با فرماندار مرکز استان مازندران ضمن تسلیت ایام عزای اباعبدالله الحسین(ع) با اشاره به اینکه روحیه شهدا برگرفته از فرهنگ و تفکر عاشورا بود، گفت: عاشورا یعنی تبعیت بی چون و چرا از ولی فقیه؛ امری که در شهدای تاریخ انقلاب اسلامی متبلور شد.
وی بیانیه گام دوم انقلاب را چراغ هدایت و روشنگر مسیر آرمانی نظام اسلامی خواند و اظهار کرد:  موضوع اصلی انقلاب ما تشکیل گزاره تمدن نوین اسلامی است که تحقق این امر روحیه‌ای جهادی، بسیجی و استشهادی همچون منش و مسلک برادران پاسدار انقلاب اسلامی را می‌طلبد.  
فرماندار شهرستان ساری با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حق‌جو ، حق‌طلب، حق‌خواه و حق‌محور است، تصریح کرد: رسالت ما در شهرستان ساری تشکیل کرامت شهریست که مد نظر نماینده ولی فقیه در استان مازندران است و برای تحقق این امر به دنبال بازگشت به کلیدواژه‌های اصیل انقلاب یعنی مستضعفان، عدالت و آزادی هستیم.

نوبخت با بیان اینکه جامعه مشروع در پرتو عدالت‌خواهی حرکت خواهد کرد، افزود: هر  زمان دولت‌ها با اعتقاد و التزام راسخ به این محور و با تفکر بسیجی و اعتقادی در تلاش و تکاپو و با شجاعت و جسارت از ادبیات و فرهنگ عاشورایی بهره‌مند شدند به سمت پیشرفت و توسعه قدم برداشتند که نمونه آن را در برخی از دولت‌ها شاهد و ناظر بودیم.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *