آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / در نشست اعضای شورای اسلامی شهر ساری با فرماندار مطرح شد ؛

در نشست اعضای شورای اسلامی شهر ساری با فرماندار مطرح شد ؛

مهمترین کلید واژه شورا ، حقوق شهروندی است

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر صبح امروز چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ با محمدعلی نوبخت فرماندار شهرستان ساری دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری فرماندار ساری با تاکید براینکه مهمترین کلید واژه شورا، حقوق شهروندی است ، افزود : اعضای شورا در راستای تامین حقوق شهروندی باید با عمل به وظایف ذاتی و قانونی خود ، حیات ذهنی و روانی شهر را به سوی آرامش ببرد.
نوبخت افزود : ذات شورا گفتگو است و البته اختلاف نظر در شورا نیز امری طبیعی است لذا باید آنقدر صحبت و تبادل نظر شود تا نظر واحدی حاصل گردد.
وی با بیان اینکه قطعاً هدف و دغدغه همه شما توسعه شهری است افزود : توسعه شهری زمانی اتفاق می‌افتد که نخبگان بتوانند با هم ارتباط خوبی داشته باشند.
فرماندار ساری با تاکید بر ضرورت برقراری همدلی در شورا تصریح کرد : اگر اعضای شورا که از نخبگان شهرند ، نتوانند یکدل باشند و تصمیمات مشترک بگیرند نمیتوان از جامعه ۵۰۰ هزار نفری انتظار یکدلی داشت.
وی توصیه کرد: در کنار تلاش برای کمک به سازندگی در شهر، حفظ بیت المال و سرمایه ها از ضروریات است.
نوبخت با اشاره به اینکه تلاش همه ما این است که شورا سربلند باشد ، تاکید کرد: فرمانداری از تصمیمات شورا در مسیر تامین مطالبات شهروندان و توسعه شهری حمایت خواهد کرد.
گفتنی است در این جلسه رییس شورای اسلامی شهر ساری نیز با بیان اینکه اهتمام شورا معطوف به ریل گذاری برای حرکت منظم تر و سریع تر شهرداری جهت سازندگی و عمران شهر می باشد اظهار داشت: برای این منظور سعی ما این است که چالش ها و موانع را برطرف کنیم.
شعبانی تصریح کرد : یکی از چالش‌ها در رابطه با منابع انسانی است و چون ما نیروی انسانی را از سرمایه های شهرداری میدانیم ، برای رفع چالش های این بخش ، ساماندهی با رویکرد حفظ نیروها را در برنامه داریم.
وی از رهنمودهای سازنده فرماندار قدردانی کرد.
دیگر اعضای شورا هم در این دیدار از فرماندار ساری بخاطر رویکرد حمایتی تقدیر و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی کردند.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *