آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / خرید تضمینی بیش از ۲۰ هزار تن خوشه طلایی در مازندران

خرید تضمینی بیش از ۲۰ هزار تن خوشه طلایی در مازندران

بیش از ۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از گندم کاران تا کنون در مازندران خریداری شد.

به گزارش ساری فردا، عباسعلی وفائی نژاد مدیر کل غله و خدمات بازرگانی مازندران اظهار کرد : بیش از ۲۰ هزار تن گندم تا کنون به صورت تضمینی از گندم کاران مازندران خریداری شد.

وی افزود: ۲۹ مرکز شامل : مراکز خرید ملکی ، کارخانه‌های آرد سازی، ، سیلو‌های بخش خصوصی و مراکز تعاونی روستایی برای خرید محصول گندم در استان از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری تجهیز شده و آماده برای عملیات خرید تضمینی گندم است.

وفائی نژاد گفت : سال زراعی امسال ۵۴ هزار هکتار از سطح اراضی استان زیر کشت گندم قرار گرفته که براساس آمار سازمان جهاد کشاورزی مازندران پیش بینی می‌شود ۱۳۰ هزار تن گندم از کشاورزان بصورت تضمینی خریداری شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران افزود: گندم تولیدی کشاورزان مازندرانی با ۴ درصد افت مفید و ۱ درصد غیر مفید هر کیلو گندم به قیمت ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و مبلغ ۱۰۰۰ تومان هم به عنوان تشویقی به کشاورزان بابت تحویل هر کیلو گندم به دولت یعنی مجموعا مبلغ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان به کشاورز پرداخت خواهد شد.

وی اظهار کرد : بلافاصله پس از تحویل گندم به مراکز خرید و ثبت اسناد مربوطه فایل پرداخت وجه به بانک کشاورزی ارسال و در کمترین زمان ممکن به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

وفائی نژاد خاطر نشان و تاکید کرد : کشاورزان سطح زیر کشت گندم خود را در سامانه جامع پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت کنند، به دلیل اینکه، خرید تضمینی گندم از کشاورزانی که در سامانه مذکور ثبت نام نکرده اند انجام نخواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران افزود: کشاوزران در زمان تحویل محصول کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی خود را به همراه داشته باشند.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *