خانه / اخبار ساری / خدمت به مردم بزرگترین راه مقابله با استکبار

خدمت به مردم بزرگترین راه مقابله با استکبار

بزرگترین راه مقابله با استکبار جهانی خدمت به موقع و شایسته به مردم است.

به گزارش ساری فردا : سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران ، در آئین اختتامیه طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی استان در سال ۱۴۰۱ که با حضور حسین کمالی سرپرست آموزش و پرورش مازندران و مادر معزز شهید والا مقام مدافع حرم شهید محمود رادمهر، در اردوگاه امام خامنه‌ای شهرستان ساری برگزار شد،
با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ، تنها راه مقابله با استکبار جهانی خدمت به مردم است گفت: برگزاری دوره های تشکیلاتی،تربیتی ومهارتی سازمان بسیج دانش آموزی جای قدر دانی دارد به دلیل اینکه با برگزاری این برنامه های خلاقانه و تشکیل گروه های جهادی دانش آموزی در شهریور ماه امسال ، شاهد بهره وری و تاثیرگذاری بیشتر در حوزه بسیار مهم دانش آموزی خواهیم بود .

وی با اشاره به : نقش مهم یاوران ولایت افزود: در این راستا باید با هرفعالیت و مقیاسی به ولایت کمک کنیم که یکی از مطالبات مقام معظم رهبری جهاد تبیین است.

سردار مسلمی گفت : فعالیت هایی که درحوزه سیاسی،فرهنگی اجتماعی در مقابل دشمن انجام می گیرد جهاد و براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بزرگترین راه مقابله با استکبار خدمت شایسته به مردم است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: دشمنان انقلاب با همه ی ابزار و توان تلاش کردند مردم را نسبت به حاکمیت و نظام‌ بدبین کنند و ایثار و ایستادن مقابل دشمن، کمک رسانی به مردم در جهات مختلف مانند: آبرسانی و ایجاد اشتغال است.

وی اظهار کرد : امروز رسانه ها نقش مهمی درزندگی مردم دارند و تمام امورات زندگی مردم ازطریق فضای مجازی انجام می گیرد ، آنچه امروز، تربیت ساز است درفضای رسانه شکل می گیرد.

سردار مسلمی با بیان اینکه: در جنگ رسانه ای و شناختی رسانه ابزار جنگ امروز دشمنان است گفت: دشمن با مهندسی افکار و ذهن ها جنگ ادراک را به وجود آورد و یکی از کارکردهای رسانه فرآیند ساخت زندگی روزمره است و دشمن با حیله هاو تکنیک های مختلف ، حتی به کارگیری رنگ، تصمیم افراد را نسبت به یک حقیقت به غیر واقعیت راهنمایی می کند.

این مسئول با بیان اینکه: یکی از اهداف رسانه های مختلف دشمنان، ساخت هویت افراد است تاکید کرد: کارکرد دیگر دشمن درفضای مجازی ایجاد لذت برای مخاطبان است که
اگر مردم سواد رسانه ای نداشته باشند صحت و سقم اخبار را نمی توانند به راحتی تشخیص دهند.

سردار مسلمی گفت: بسیجیان با بصیرت و داشتن دانش رهرو ولایت باشند و با کار بسیجی و تشکیلاتی با یقین، اعتماد و ایمان درخدمت دین، اسلام و ولایت باشند.

این طرح، با حضور بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز فعال و برتر سراسر استان در ۱۰ دوره آموزشی ،با هدف توانمند‌سازیی و مهارت افزایی فرماندهان و فعالان واحدها و کانون های بسیج دانش آموزی استان در حوزه ی اجرای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی اثرگذار و نیز ایجاد هم افزایی و تسهیل در شکلگیری اقدامات تشکیلاتی منسجم و هدفمند برگزار شده است.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *