آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / خدمت به شهدا جهاد عاشقانه

خدمت به شهدا جهاد عاشقانه

مسیر خدمت به شهدا مسیر عاشقی است، و خدمت به شهدا کمتر از شهادت نیست و این مجاهدت خالصانه از ارزش بالایی برخوردار است.

به گزارش ساری فردا، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در همایش اعضای ستاد اجرایی شهدای گمنام شهرستان بهشهر با تبریک دهه ولایت و امامت اظهار کرد: شهدا مایه عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و خادمی شهدا پا نهادن در مسیری الهی، خدایی و مملو از نور و رحمت است.

وی با بیان اینکه : خادمین شهدا با نگاه ویژه شهدا در این مسیر عشق بازی می‌کنند، افزود: امروز قداست و معرفت برگرفته از سیره ناب شهدا در زندگی مردم و جوانان جریان دارد و عطر معنویت، روحانیت و برکت حضور شهدا در زندگی مردم تبلور یافته است.

سردار ملکی گفت: شهدا به عاشورا و قرآن معرفت داشتند و در اوج کمال جان شیرین خود را به خدا تقدیم کردند.

این مسئول گفت : شهدا صفحه نورانی عاشورا را دیدند و درک کردند و با نگاه عاشورایی هجرت عاشقانه را آموختند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه: راهی که شهدا انتخاب کردند توام با بصیرت بود، اظهار کرد: شجاعت، تواضع، ادب، بصیرت، ولایت مداری، اخلاص و شهامت از ویژگی‌های شهداست و باید این راه و روش و این مسیر را به مردم به ویژه نسل امروز و آینده انتقال دهیم.

وی با تاکید بر اینکه: اگر افکار و سیره شهدا را برای مردم و جوانان تبیین کنیم، دیگر شاهد ناهنجاری‌های اجتماعی نخواهیم بود، افزود: امنیت بزرگترین سرمایه کشور است و امنیت و عزت کشور مرهون خون شهداست.

سردار ملکی با اشاره به اینکه : کشور در یک جنگ ترکیبی با دشمنان نظام قرار دارد، بیان کرد : عیار انسان‌ها در جبهه‌های نبرد حق و باطل مشخص می‌شود و زمانی ما در این جنگ پیروز می‌شویم که همراه ولایت باشیم.

این مسئول خاطر نشان کرد : مسیر خدمت به شهدا مسیر عاشقی است و خدمت به شهدا کمتر از شهادت نیست و این مجاهدت خالصانه از ارزش بالایی برخوردار است.

در پایان این مراسم احکام مسئولیت اعضای ستاد اجرائی یادمان‌های شهدای گمنام شهرستان بهشهر به آنها اهدا شد.

شهرستان بهشهر دارای ۳۱ شهید گمنام و ۱۲ یادمان است.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *