آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / خدمات رسانی بیمه سلامت به ۱۵۰ هزار زوج نابارور در مازندران

خدمات رسانی بیمه سلامت به ۱۵۰ هزار زوج نابارور در مازندران

۱۵۰ هزار زوج نابارور در مازندران از خدمات بیمه سلامت بهره مند

محمد رضا میرزایی مدیر کل بیمه سلامت مازندران امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای بیمه سلامت که به مناسبت هفته دولت با حضور مرتضی ناصحی مدیر کل اداری و مالی استانداری مازندران در این اداره کل برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ساری فردا ، گفت : حدود ۱۲۰ تا ۱۵۰ هزار زوج نابارور در مازندران از خدمات بیمه سلامت بهره مند و در حال درمان هستند .

وی: با بیان اینکه : یک درصد مردم استان از بیمه سلامت رایگان استفاده می کنند و هزینه ای پرداخت نمی کنند افزود: به همت استاندار مازندران ۱۶۷ هزار نفر سال گذشته در استان بیمه پایه سلامت شدند.

میرزایی اظهار کرد: در حال حاضر ۲ مرکز در بیمارستان امام خمینی ساری و یک مرکز ناباروری حضرت فاطمه الزهرا درشهرستان بابل و شهرستان بهشهر و نیز شهرستان نوشهر که در حال آماده سازی است و با راه اندازی مراکز خصوصی شهرستان ساری و بابل که در مجموع به ۸ مرکز ناباروری در استان می رسد به زوج های نا بارور استان خدمات درمانی ارائه خواهند شد.، که ۵۰۰ میلیون تومان سال گذشته در این بخش هزینه شده است و با فعال شدن مرکز ناباروری شهرستان های بهشهر و نوشهر می توانیم ۱۰ برابر از سبد اعتبارات ملی بهره مند شویم.

مدیر کل بیمه سلامت مازندران خاطرنشان کرد : هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ملی به بیمه سلامت مازندران سال گذشته اختصاص یافت و امسال نیز تا کنون ۳۰۰ میلیارد تومان پرداخت و تا پایان سال به ۲ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

وی: از طرح جدید درمان برای بیماران خاص، صعب العلاج و نادر خبر داد و افزود ۵ هزار میلیارد تومان به این بیماران اختصاص داده شده است که مازندران نیز در این چرخه قرار خواهد گرفت.

این مسئول با بیان اینکه : خوشبختانه بدهی ها به پزشکان خانواده، نسخه های الکترونیکی و دارویارها و بیماران بستری و بخش های خصوصی و دولتی به موقع پرداخت می شود گفت باید از مسیر سنتی به سمت خدمات الکترونیکی و نسخه های الکترونیکی پیش برویم و برای بیماران پرونده های الکترونیکی تشکیل شود هر چند مشکلات زیر ساختی وجود دارد که باید رفع شود.
مدیر کل بیمه سلامت مازندران اظهار کرد : ساختمان ۱۰ مرکز بیمه سلامت در شهرستان ها باز سازی شد و مراکز سلامت در شهرستان های ،فریدونکنار ، گلوگاه ، در حال ساخت و ساختمان یک مرکز بیمه سلامت هم باید خریداری شود.

وی یادآور شد: در کنار این نمایشگاه، خدماتی شامل : ویزیت رایگان ، واکسیناسیون کرونا و تست فشار خون و قند خون نیز با کمک درمانگاه تخصصی حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان ساری ارائه می شود .
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *