خانه / اخبار ساری / خانواده های شهدا سفیران جهاد تبیین

خانواده های شهدا سفیران جهاد تبیین

انقلاب اسلامی نیازمند جهاد تبیین خانواده معظم شهداست خانواده های شهدا سفیران جهاد تبیین هستند و در روشن گری جامعه نقش مهمی دارند.

به گزارش ساری فردا : سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در مراسم پدران آسمانی که در بابلسر برگزارشد ، با بیان اینکه: نباید از این غافل شد که شهدا حاضر و ناظر بر این محفل معنوی هستند و ما در مقابل شهدا باید حرف برای گفتن داشته باشیم، خاطرنشان کرد :نگاه مان این است که شهدا در دهه مبارک فجر، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرند چرا که این شهدا از جان، مال و خانواده خود گذشتند و جان شیرین شان را فدای اسلام کردند.

وی افزود :نظام جمهوری اسلامی ایران را سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی تعبیر به حرم کردند و مردم را دعوت کردند از این حرم صیانت کنند که سال‌های سال در جبهه مقاومت مردم کشورهای مختلف را از نزدیک دیدند‌ که چقدر مسلمانان این کشورها دلخوش به جمهوری اسلامی هستند .

حسینی پور گفت : نوکری فرزندان‌ و‌ خانواده های معظم شهید برای ما یک افتخار است و نسبت به خانواده های شهدا بدهکاری های زیادی داریم که باید برای این موضوع عذرخواهی کنیم، هرچند تلاش کردیم طی یکسال اخیر از فرزندان شهدا در انتصابات مدیریتی براساس شایستگی های آنان بهره گیری کنیم. از ۲۲ شهرستان ۵ فرماندار از فرزندان شهدا هستند که در تاریخ مدیریت استان بی سابقه است و هر کجا فرزندان شهدا را منصوب کردیم مردم از عملکردشان رضایت دارند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد :شهدا بزرگترین خدمت را به مردم و اسلام کردند و شهدا متوقف به زمان نیستند تا تاریخ است شهدا هم حضور دارند.

مقام عالی دولت در استان، گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز مورد شدیدترین تهاجم دشمنان قرار گرفته است و نسل های جدید و دهه های هشتادی و نودی مورد تهاجم رسانه ای دشمنان هستند و دشمن با امپراتوری رسانه ای جوانان ما را مورد هدف قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه،: نقش خانواده شهدا در دفاع از کیان انقلاب اسلامی امروز بیش از هر دوره ای دیگر احساس می شود، چرا که خانواده شهدا مرجع مردم و مورد وثوق و احترام جامعه هستند، اظهار کرد :انقلاب اسلامی نیازمند جهاد تبیین خانواده معظم شهداست، چرا که خانواده های شهدا سفیران جهاد تبیین هستند و در روشن گری جامعه نقش منحصر به فردی دارند و‌ یادواره های شهدا یکی از مهم ترین خاکریز ها در برابر تهاجم های فرهنگی دشمنان هستند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی ابوالفضل اکبری

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *