خانه / اخبار ساری / حماسه ۹ دی نماد بصیرت و ولایتمداری

حماسه ۹ دی نماد بصیرت و ولایتمداری

حماسه ۹ دی نماد ولایتمداری ، روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت است.

به گزارش : ساری فردا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است : حماسه اسلامی ۹ دی نمایش هوشیاری، بیداری و بصیرت مردم مومن، غیرتمند، ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی سال ۸۸ برگ زرینی از افتخارات ملت به حساب می‌آید.

مردم عاشورایی و حماسه‌ساز ایران اسلامی در نهم دی برای حفظ اسلام و آرمان‌های انقلاب تا پای جان ایستادند و دشمنان دین و نظام را ناامید ساختند و با آرمان‌های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

در نهم دی سال ۱۳۸۸ مردم انقلابی ایران نشان دادند پشتیبان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی هستند و با حفظ وحدت و انسجام ملی امواج سهمگین دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان را با صلابت و اقتدار سرکوب خواهند کرد.

ملت حماسی ایران در ۹ دی جسارت، توهین و اغتشاشات منافقان را به اعتقادات دینی برنتافتند و در حرکتی تاریخی برگرفته از مکتب عاشورا جریان فتنه را در رسیدن به اهداف کور و پوچ و واهی ناکام ساختند و معادلات و محاسبات فتنه‌گران را بهم ریختند.

دشمن که با هدف برچیدن جمهوری اسلامی و سقوط نظام تلاش‌های بسیاری کرده بود و مسئله را تمام شده می‌دانست، در اوج ناباوری در مقابل سد بزرگی از ایستادگی و مقاومت ملت قرار گرفت و فتنه‌ای بزرگ با حضور با بصیرت و با روحیه انقلابی مردم و بسیجیان همیشه در صحنه خنثی شد و یک بار دیگر پرچم عزت، اقتدار و پیروزی به اهتزاز درآمد.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج «قاسم سلیمانی» و در ایامی که بوی آلاله‌های زهرایی در دیار علویان به مشام می‌رسد، دوازدهمین سالروز حماسه اسلامی ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» را گرامی داشته و اعلام می‌دارد نهم دی نماد جلوه‌های ایثار، مقاومت، ایستادگی، ولایتمداری، بصیرت، اخلاص، حقانیت، آزادگی و دین‌مداری است که در مکتب انقلاب اسلامی و حاج «قاسم» تجلی یافته و روز به‌روز بر قله‌های با عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نورافشانی می‌کند.

این راه و این مسیر که از مکتب سرخ سیدالشهدا و عاشورا سرچشمه می‌گیرد، در امتداد جاده‌های انقلاب به جبهه مقاومت رسید و نور مقاومت با ظهور مردانی از جنس سلیمانی در آسمان ایران و منطقه و جهان درخشیدن گرفت و تا ظهور امام عصر (عج) استمرار خواهد داشت.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *