خانه / اخبار ساری / جلسه هماهنگی پروژه دوربرگردان بلوار امام رضا (ع)

جلسه هماهنگی پروژه دوربرگردان بلوار امام رضا (ع)

به گزارش ساری فردا ، به نقل از ،روابط عمومی سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ساری صبح امروز جلسه ای در خصوص هماهنگی پروژه دوربرگردان بلوار امام رضا(ع)، با حضور سید حمزه حسینی، معاون شهرسازی و معماری، علیرضا سعیدی، معاون حمل و نقل و امور زیربنایی، پیام ایمانی، رییس سازمان عمران، بازآفرینی فضای شهری، مرتضی عطایی مدیر شهرداری منطقه یک، بهمراه جمعی از مسیولین به میزبانی مهندس اسماعیلی رییس سازمان برگزار شد.

آقای عباس اسماعیلی با بیان اینکه کارشناسان حوزه فنی با برداشت های پی در پی، و مطالعات کارشناسی از نقاط ترافیکی، سعی بر طراحی پروژه های روان‌سازی در راستای ایجاد رفاه شهروندان دارند افزود:
مطالعه و طراحی پروژه دوربرگردان بلوار امام رضا(ع)، با توجه به مسیر ورودی شرقی به شهر ساری است، گامی مؤثر در جهت روان‌سازی و حل معضلات ترافیکی آن محور می باشد.

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری ساری نیز با تاکید بر اجرای هر چه سریعتر پروژه های ترافیکی در سطح شهر بیان کرد:
با توجه به تاکیدات شهردار محترم و مصوبه شورای ترافیک شهرستان و نزدیک شدن به فصل بهار و حضور مسافران تمامی پروژه ها در یک زمانبندی مناسب باید به مرحله اجرا برسد.

همچنین آقای حسینی، نیز با توجه به اهمیت موضوع حل مشکل ترافیک بلوار امام رضا(ع)، گفت: قبل از اجرای هر پروژه ابتدا موانع و معارضات موجود جهت اجرای طرح هموار گردد و سپس اقدام به اجرای دوربرگردان شود، که مشکلاتی برای شهروندان بوجود نیاید.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

جلسه هماهنگی پروژه اف  تی تی ایکس استان مازندران با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، جلسه هماهنگی پروژه اف تی تی ایکس استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *