آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / توزیع ۵۶۰ جعبه نوغان میان مددجویان مازندرانی

توزیع ۵۶۰ جعبه نوغان میان مددجویان مازندرانی

۵۶۰ جعبه نوغان در میان مدد جویان کمیته امداد مازندران توزیع شد .

به گزارش ساری فردا، علی اصغر رضایی طالشی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران گفت: ۵۶۰ جعبه نوغان به ارزش ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان امسال در میان مددجویان استان به صورت رایگان توزیع شد.

وی افزود: برای اجرای طرح نوغانداری نشست های هماهنگی با هدف استعداد سنجی ، شناسایی و معرفی مددجویان مستعد و علاقمند ، در راستای ارتقاء مهارت مجریان این طرح انجام شده است.

رضایی اظهار کرد: با توجه به ظرفیت مناسب در برخی مناطق استان به لحاظ وجود درختان توت برای تامین خوراک مورد نیاز ، شناسایی و آموزش مددجویان طرح نوغانداری با هدف توسعه اشتغال و کسب درآمد جانبی خانوارهای روستایی در میان مددجویان مناطق بندپی ، بابلکنار بابل و لفور سوادکوه شمالی اجرا می شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران گفت: ۳۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان ،شناسایی و دوره آموزشی برای آنها برگزار شد و جعبه های نوغان برای اجرای طرح به صورت رایگان در اختیار آنها قرار گرفت.

این مسئول خاطر نشان کرد : با اجرای طرح های اشتغال و ارائه آموزش های مهارت آموزی به مددجویان زمینه توانمند شدن و خروج آنها از چرخه حمایتی این نهاد فراهم می شود.

رضایی گفت : سال گذشته ۳۷۰ جعبه نوغان میان مددجویان توزیع و ۱۰ هزار کیلوگرم پیله کرم ابریشم با مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برداشت شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *