خانه / اخبار ساری / توزیع ۲ هزار سبد معیشتی میان خانواده های نیازمند مازندران

توزیع ۲ هزار سبد معیشتی میان خانواده های نیازمند مازندران

انجمن خیریه مائده آسمانی مازندران به کمک خیران استان از ابتدای امسال تا کنون ۲ هزار سبد معیشتی میان خانواده های نیازمند استان توزیع کرد.

فاطمه ولایتی تروجنی مدیر عامل انجمن خیریه مائده آسمانی مازندران در گفت و گو با خبرنگار،ساری فردا، اظهار کرد : ۲ هزار سبد معیشتی که ارزش ریالی هر سبد ۴ میلیون بوده از ابتدای امسال تا کنون میان مددجویان این انجمن توزیع شد.

وی: با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا کنون با کمک خیران استان شرایط ازدواج ۲۵ زوج جوان از خانواده های نیازمند فراهم و به خانه بخت رفتند افزود : برای کمک جهیزیه و جشن عقد و عروسی این ۲۵ زوج جوان نیازمند ، ۸۷۵ میلیون تومان هزینه شد. و قرار است برای ۵ زوج جوان نیازمند ۲۵ بهمن به کمک خیران در تهران در قالب ازدواج آسان جشن عقد و عروسی برگزار شود .
مدیر عامل انجمن خیریه مائده آسمانی مازندران گفت : ۱۵ میلیون تومان نیز به عنوان هزینه تحصیلی دانش آموزان شامل: لوازم التحریر ، کیف و کفش و نیز هزینه ثبت نام کلاس ها پرداخت شد و برای ۱۰ دانش آموز نیازمند تلفن همراه (موبایل ) خریداری که ۳۵ میلیون تومان هزینه شد.

وی خاطر نشان کرد: در اعیاد مختلف قربان، غدیر و نیز ماه محرم و صفر به صورت ویژه به کمک خیران ، بسته های ویزه عید شامل: شیرنی، شکلات، میوه جات، گوشت قرمز و مرغ و غدای گرم میان مددجویان توزیع شد.

ولایتی: با اشاره به اینکه، برای هزینه های درمانی و پزشکی و نیز جراحی و شیمی درمانی ، خرید ویلچر و تشک طبی ، ۱۵۰ میلیون تومان هزینه شد گفت: در طرح درخت آرزوها نیز برای کودکان و نوجوانان که آرزو داشتن ، تخت خواب، دوچرخه و اسباب بازی داشته باشند، خریداری و اهدا که ۵۰ میلیون تومان هزینه شد.

مدیر عامل انجمن خیریه مائده آسمانی مازندران: با بیان اینکه ، بیشتر هزینه های درمانی، جهیزیه تحصیلی، ازدواج و جشن عقد و عروسی زوج های جوان ،ساخت مسکن مددجویان با استفاده از هنر و توانمندی و تخصص خیران در صنوف مختلف ،پزشکان، مهندسان، هنرمندان شامل: عکاسان، تصویربرداران ، مزون عروس، میکاپ کاران ، آتلیه ، باغ مخصوص عکس و تصویر برداری عروسی، آرایشگران ، زنانه و مردانه ، فروشندگان پوشاک ، کفش و کیف ، زنانه و مردانه ، گل فروشی ها، قنادی ها ، لوازم خانگی و فرش فروشی ها ، و پرده سرا ها، سرویس خواب فروشی ها ، هتل دارها ، تالار دارها، مرغداری ها، طلا و نقره فروشی ها ، محضر دارها بنا ها نجاران، شیرآلات و مصالح ساختمان فروشی ها و…. تامین می شود گفت : کار خیر کردن تنها به داشتن شرایط مالی خوب نیست، همه مردم با توجه به توانمندی و تخصصی ‌که دارند می توانند دل نیازمندان را در بخش های مختلف با توجه به نیازمندی های آنها شاد کنند.

وی خاطر نشان کرد: در جشن گلریزان که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در هتل میزبان شهرستان بابلسر و با حضور حجت الاسلام ناصر مومنی حلالی رئیس مجمع و سفیر این انجمن خیریه و خیران دو استان مازندران و گلستان برگزار شد ۱۸۵ میلیون تومان برای ازدواج آسان ۱۰۰ زوج جوان مازندرانی کمک نقدی جمع آوری شد.

ولایتی گفت : ۶۰ میلیون تومان برای اجاره و ودیعه مسکن مدد جویان نیز تا کنون پرداخت شده است و برای کار آفرینی ، اشتغال و ایجاد بازار فروش محصولات تولیدی خانگی مددجویان نیز تلاش فراوان می شود تا توانمند شوند .

وی: با قدر دانی از مردم خیر اندیش اظهار کرد: این انجمن خیریه بیش از ۱۰۰۰ نفر خیر و ۷۰۰ خانوار نیازمند مازندرانی را زیر پوشش دارد .

یاد آور می شود: مردم خیر اندیش مازندران می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۱۰۳۹۸۷
انجمن خیریه مائده آسمانی مازندران واریز کنند وبرای تحویل کمک های غیر نقدی به نشانی ساری / خیابان ۱۸ دی / کوچه غدیر دفتر مرکزی انجمن خیریه مائده آسمانی مازندران مراجعه کنند.

انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

جلسه هماهنگی پروژه اف  تی تی ایکس استان مازندران با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، جلسه هماهنگی پروژه اف تی تی ایکس استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *