آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / تدوین سند تحول و نقشه راه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای مازندران
با کمک اهالی فرهنگ ، هنر و رسانه

تدوین سند تحول و نقشه راه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای مازندران
با کمک اهالی فرهنگ ، هنر و رسانه

سند تحول و نقشه راه فرهنگی هنری و رسانه ای با کمک اهالی فرهنگ و هنر و رسانه در مازندران تدوین می شود.

به گزارش ساری فردا، حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در سفر یک روزه به شهرستان چالوس با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه ، دیدار و از مراکز فرهنگی و هنری این شهرستان نیز بازدید کرد.

وی : در  نشست با اهالی فرهنگ‌ و هنر و رسانه شهرستان چالوس گفت :تدوین سند تحول و نقشه راه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای استان ، تنها با بهره‌گیری و مشورت با فرهیختگان و فعالان فرهنگ ، هنر و رسانه استان محقق می‌شود.

جوادی اظهار کرد : تلاش می کنیم این مسیر را با توجه به فرهنگ، آداب و رسوم متنوع بومی و اتکا به هنر استان هموار کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه: استان مازندران رنگین‌کمانی از فرهنگ و هنر و حوزه تمدنی را در خود جای داده است گفت : آنچه مسیر حرکت رو به جلو را تسریع می‌کند استفاده از ظرفیت جوانان و تربیت آنان ، استعداد یابی و نخبه پروری فرهنگی است و وظیفه ما است تا قطار پرسرعت و پررونق فرهنگ و هنر استان با سرعت به مسیر خود ادامه دهد.

وی افزود : شناسایی و ایجاد ظرفیت‌های جدید و شبکه‌سازی‌های جریان فرهنگی موجود، مسیر درستی برای راهبرد مردمی‌سازی فرهنگ خواهد بود که این موارد از جمله اولویت‌های کاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، در دوره جدید کاری است.

در این نشست ، اهالی فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان چالوس نیز در خصوص مسائل مختلف حوزه کاری خود با حسین جوادی گفت و گو و اظهار نظر کردند .
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *