آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / تحویل سال ۱۴۰۲ حاج صادق آهنگران در یادمان هفت تپه

تحویل سال ۱۴۰۲ حاج صادق آهنگران در یادمان هفت تپه

حاج صادق آهنگران نوروز ۱۴۰۲ را در کنار شهدای هفت تپه و در کنار همرزمان و همسنگران قدیمی خود در یادمان شهدای هفت تپه تحویل کرد.

به گزارش ساری فردا ، حاج صادق آهنگران که از مداحان معروف اهل بیت در کشور هستند و به ویژه‌ در زمان دفاع مقدس بودند، نوروز سال ۱۴۰۲ را در کنار همرزمان و همسنگران قدیمی خود یادمان ،شهدای هفت تپه تحویل و کربلا ایران را با نوای خود زیبا تر کردند.

این مداح اهل بیت: که در زمان جنگ به دلیل صوت زیبا و جذابش به بلبل خمینی معروف شده بود و تاثیر فراوانی در جذب و حضور پر شور جوانان و نوجوانان بسیجی در جبه ها را داشتند ، در باره یادمان هفت تپه گفت : اینحا رزمندگان استان های مازندران و گلستان حضور پر رنگی داشتند و ۱۵۷ مازندرانی در این منطقه آسمانی شدند و به مقام والای شهادت رسیدند.

آهنگران خاطرنشان کرد : لشگر ویژه ۲۵ کربلا یک لشگر باغیرت، شجاع و با انگیزه و نیز خط شکن بودند و نقش موثری در دفاع مقدس داشتند ، امید واریم با اضافه شدن جوانان مازندرانی به این لشگر، لشگر ویژه ۲۵ کربلا مازندران که بهترین لشگر در زمان جنگ بودند ،در زمان ظهور، در رکاب امام زمان(عج) نیز برای آزادی قدس شریف حرکت کنند.

وی اظهار کرد : حضور زائران مازندرانی ، راهیان نور ، در مناطق عملیاتی امسال نیز بسیار چشمگیر و پور شور تر بوده است.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *