آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / تاکید وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی برتکمیل طرح های نیمه تمام فرهنگی در مازندران

تاکید وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی برتکمیل طرح های نیمه تمام فرهنگی در مازندران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برتکمیل طرح های نیمه تمام فرهنگی در مازندران تاکید کرد.

به گزارش ساری فردا، به نقل از علی اصغری مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، محمد رضا برکت رییس اداره نظارت بر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر ۲ روزه به مازندران با اشاره به اینکه بر اساس تاکید وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی، طرح های نیمه تمام فرهنگی در این استان باید تکمیل و به بهره برداری برسد ،با همراهی حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ضمن بازدید از طرح های فرهنگی شهرستان های کلاردشت ، رامسر و چالوس ، با تشکیل جلسات فنی با حضور فرمانداران ، شهرداران و اعضای شورای های اسلامی این شهرستان ها برای رفع موانع فنی و اجرایی مجتمع های فرهنگی و هنری این شهرستان ها پیگیری و تصمیمات مقتضی گرفته شد.

وی : سپس با همراهی حسین شاه پری مسئول پیگیری های ویژه سفر ریاست جمهوری به استان ، با بازدید از طرح کتابخانه مرکزی ساری که یکی از بزرگ ترین و پیشرفته ترین کتابخانه های در حال ساخت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است ، در نشستی با پیمانکاران و مشاوران مربوطه برای تسریع در تکمیل این طرح تصمیمات مقتضی گرفته شد .
این طرح ، دارای دو ساختمان مجزا ، شامل : مخزن کتاب و سالن های گوناگون مطالعه و سالن همایش با ظرفیت ۲۰۰ نفر در ۷ هزار متر مربع است .
محمدرضا برکت : در پایان ، از طرح تالار مرکزی ساری بازدید کرد و در نشستی با پیمانکاران و مشاوران مربوطه برای تسریع در تکمیل این طرح نیز تصمیمات مقتضی گرفته شد .
تالار مرکزی ساری با بنای حدود ۱۳ هزار متر مربع ، شامل ؛ سالن تخصصی تئاتر ، سالن تخصصی موسیقی، سالن سینما در مجموع با ظرفیت بیش از ۱۰۰۰ صندلی و نیز سالن تخصصی تمرین تئاتر( پلاتو) ، گالری و کلاس های آموزشی ، که تاکنون ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *