آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / تاکید معاون اول رئیس جمهور بر ترانزیت ۲۰ میلیون تن کالا از بندر امیر آباد تا پایان سال/

تاکید معاون اول رئیس جمهور بر ترانزیت ۲۰ میلیون تن کالا از بندر امیر آباد تا پایان سال/

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در بازدید شبانه از بندر امیر آباد بر ترانزیت ۲۰ میلیون تن کالا تا پایان امسال از این بندر تاکید کرد.

به گزارش ساری فردا، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی بندر امیرآباد ،محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در سفر یک روزه خود به مازندران که به مناسبت هفته دولت انجام شد، از بخش های مختلف بندر امیرآباد بازدید و در جریان ظرفیت ها و جزئیات طرح توسعه ای و روند اجرای پروژه اسکله رو_رو ریلی این بندر قرار گرفت و بر ترانزیت ۲۰ میلیون تن کالا از این بندر تا پایان امسال تاکید کرد.

وی در بازدید شب گذشته (۳ شهریور ۱۴۰۱) در این بندر در ادامه سفر خود به مازندران که به مناسبت هفته دولت انجام شد، با حضور در بندرامیرآباد از ظرفیت های عملیاتی و نیز از اسکله راهبردی رو _رو ریلی بازدید و برای تسریع در تکمیل آن دستوراتی را صادر کرد.

مخبر با اشاره به: بازدید چندی پیش رییس جمهور به بندرامیرآباد و پیگیری مصوبات این بازدید ، اظهار کرد:  بندرامیرآباد و به ویژه اسکله راهبردی رو رو ریلی برای تحقق اهداف دولت در ایجاد کریدور بین المللی شمال جنوب اهمیت بسزایی دارد به طوری که یکی از محوری ترین سیاست های مهم دولت در دیپلماسی اقتصادی است.

معاون اول رئیس جمهور: دستیابی به حجم  ۲۰ میلیون تن ترانزیت کالا تا پایان سال را از برنامه منسجم  دولت سیزدهم بیان کرد ،که نخستین راه ، توجه به برنامه های توسعه ای و تکمیل زیرساخت‌ های بنادر به ویژه بندرامیرآباد است.

وی ، نگاه راهبردی جمهوری اسلامی ایران را  توسعه روابط با کشور همسایه خزر به ویژه روسیه عنوان و بر نگاه بلندمدت تولید کنندگان، تجار و بازرگانان کشور و تولید محصولات مورد نیاز جهت افزایش تنوع کالاهای صادراتی ، وارداتی و ترانزیتی فی مابین تأکید کرد.
مخبر : در پایان بازدید شبانه خود از بندرامیرآباد ، روند پیشرفت پروژه ها و طرح ها در این بندر را مطلوب ارزیابی و با قدردانی از مدیران بندرامیرآباد ، دستورات لازم را برای تسریع و اتمام پروژه ها به ویژه اسکله رو_رو ریلی صادر کرد.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *