آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / تاکید بر اداره امور کشور به دست نیروهای انقلابی و جهادی

تاکید بر اداره امور کشور به دست نیروهای انقلابی و جهادی

اداره امور کشور را باید به دست نیرو‌های انقلابی و جهادی بسپاریم.

به گزارش ساری فردا، آیت الله علی معلمی نمایند مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار با سردار عبد الله ملکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: اگر اداره امور کشور را به دست نیرو‌های بسیجی، انقلابی و جهادی بسپاریم آنوقت ثمره خدمت را باید مردم احساس کنند.

وی با بیان اینکه: آثار دفاع مقدس باید حفظ شود، اظهار کرد : وقتی متصدیان اجرایی کشور اهل دفاع مقدس نباشند نمی‌توانند همکاری کنند و مسئولان باید اهل دفاع مقدس باشند.

آیت الله معلمی با اشاره به اینکه : برای حفظ آثار دفاع مقدس باید دولتمردان در لایحه بودجه، ردیفی را منظور کنند، خاطر نشان کرد: نباید مسئول حفظ آثار برای تأمین اعتبار و بودجه دچار مشکل شود، چراکه حفظ آثار دفاع مقدس، موجب حفظ موقعیت انقلاب و حفظ ، ماندگاری و تثبیت نظام و از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه: تشکیلات حفظ آثار دفاع مقدس باید مورد استقبال همه مسئولان و دستگاه‌ها قرار گیرد، اظهار کرد: استکبار جهانی و عوامل آن، حفظ آثار دفاع مقدس را نمی‌خواهند و در پی ایجاد نفاق هستند و نباید اجازه دهیم به هدف خود برسند.

وی: بر حفظ آثار دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: همچنان که گذشتگان با امکانات اندک آن را حفظ کردند و ماندگار ساختند در شرایط امروز نیز باید امکانات تهیه شود تا آثار دفاع مقدس حفظ شود.

آیت الله معلمی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در پی اخلاص شهدای قبل از انقلاب رقم خورد اما کمتر از آن‌ها یاد می‌شود که نقش آن‌ها باید پررنگ تر دیده شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه: نیروی فوق العاده‌ای مردم را حرکت داد تا انقلاب به پیروزی برسد، گفت : دست نفاق در جریان اداری کشور از اول انقلاب تا امروز خطراتی را بوجود آورده و اگر اداره امور کشور به دست نیرو‌های بسیجی، انقلابی و جهادی بیفتند آنوقت ثمره خدمت را باید مردم احساس کنند.
در این مراسم سردار «عبدالله ملکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران : کتاب تاریخ شفاهی آیت الله معلمی را که از سوی این اداره کل به چاپ رسید، به ایشان تقدیم کرد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *