آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / تاکید استاندار بر امر به معروف و نهی از منکر در ادارات دولتی مازندران برای پیشگیری از فساد اداری

تاکید استاندار بر امر به معروف و نهی از منکر در ادارات دولتی مازندران برای پیشگیری از فساد اداری

استاندار مازندران بر اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در ادارات دولتی مازندران برای پیشگیری از فساد اداری تاکید کرد .

به گزارش ساری فردا ، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران: در مراسم یادواره شهدای کارمند ادارات ‌مازندران ، با محوریت شهید شاخص کارمند، قربانعلی کوچری همزمان با هفته دولت و نخستین روز ماه صفر در سالن الغدیر سپاه کربلا مازندران با حضور خانواده معظم شهدای کارمند و مدیران کل ادارات مازندران و خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد ، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت در سال ۱۳۶۰ شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دفاع مقدس مدافع حرم ،حریم و امنیت ، شهدای مدافع سلامت و به ویژه‌ سید الشهدا مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی ، بر ضرورت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در ادارات دولتی استان تاکید و اظهار کرد : ساده زیستی خدمت خالصانه به مردم و حفاظت از بیت المال بوده که دولت رجایی را ماندگار کرد به دلیل اینکه شهید رجایی حکمرانی حضرت امیر المومنین (ع) را در ۲۸ روز خدمت در دوره نخست وزیری سر لوحه رفتار و کردار خود قرار داده و دولت های بعد از آن باید او را الگو قرار بدهند.
وی: با اشاره به اینکه بسیاری از کارمندان ما متعهد، متدین و انقلابی هستند ، فساد اداری و رشوه گرفتن را یکی از مشکلات ادارات دولتی بیان و تاکید کرد: تنها راه پیشگیری از فساد در ادارات دولتی ، اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر توسط کارمندان نسبت به هم و مدیران، است.
حسینی پور : دولت رجایی ، که از آموزه های نهج البلاغه، درس آموخته بود را الگوی واقعی حکمرانی اسلامی بیان کرد و افزود: در دانشگاه های معتبر و بزرگ دنیا از این کتاب ارزشمند به عنوان الگوی مدیریت استفاده می کنند .

این مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به: نزدیک شدن به اربعین حسینی نیز گفت: خط سرخ عاشور راهپیمایی اربعین است که امید واریم از کربلا برای ریشه کنی اسرائیل غاصب و آزادی قدس شریف در همین سال های نزدیک راهپیمایی کنیم.

وی افزود : مدیران و کارمندان باید ارزش های انقلاب و آرمان های امام (ره) و شهدا را در فعالیت ها و خدمت رسانی خالصانه به مردم سرلوحه کار خود قرار دهند و شهدا را ناظر بر کار خود ببینند و بدانند برای هر صندلی خون چندین جوان فدا شده که از همه چیز خود گذشتند تا انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی زنده و وطن و ناموسشان حفظ بمانند.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران: نیز در این مراسم، با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: ولایتمداری ، مر دمداری و خدمت صادقانه و خالصانه به مردم بود که این دولت را ماندگار کرد و از دولت رجایی با وجود مدت زمان کوتاه، خدمت صادقانه شان که ۲۸ روز بیشتر به عنوان نخست وزیر ایران اسلامی طول نکشید به نیکی یاد می کنند و با گذشت چند دهه مردم قدردان خدمات ارزنده ایشان هستند.
وی با اشاره به: اقتدار ایران اسلامی در منطقه اظهار کرد: هرچه قدرت کشور افزایش می یابد فشار دشمنان در زمینه های ، سیاسی ،اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی بیشتر می شود که نشانه ضعف، ترس و وحشت دشمنان انقلاب و نظام به ویژه استکبار جهانی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی به دست رهبر معظم انقلاب اسلامی که نایب امام زمان ( عج) در جامعه امروز ما هستند باید با ظهور حجت(عج)به دست صاحب اصلی آن برسد که نزدیک است.

سرهنگ مجید رضا شعبانی مسئول سازملن بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران: نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همه شهدا به ویژه شهدای ادارات و کارمندان که در سخت ترین شرایط احساس تکلیف و وظیفه کر دند و عازم جبهه های حق علیه باطل شدند و اجازه ندادند اسلام به خطر بیافتد و حتی یک وجب از خاک وطن به دست دشمن بیافتد گفت: بسیج ادارات و کارمندان با هدف ، کار آمدی اداری، سلامت اداری و کمک به مدیران ادارات و سازمان ها برای خدمات رسانی سریع تر و به موقع به مردم به ویژه در نقاط محروم تشکیل و فعالیت می کند.

وی افزود: بسیج در ادارات با تسهیلگری ، برپایی میز خدمت جهادی و به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار استان و نیز خود حفاظتی از مقر در ادارات و سازمان ها با کمک کارکنان بسیجی و انقلابی با فعالیت شبانه روزی و جهادی به مردم خدمات رسانی می کنند تا جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید فراوان دارند تحقق یابد.

سرهنگ شعبانی اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا و آئین تجلیل از خانواده های معظم شهدای کارمند و پاسداشت مقام والای آنها وظیفه ما است . ‌
اجرای نماهنگ همدلی با همکاری همه بسیجیان در اقشار مختلف ادارات استان و نیز تجلیل از خانواده معظم شهدای کارمند ادارات استان از دیگر برنامه های این مراسم بود.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده


درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *