خانه / اخبار ساری / بیش از ۱۲۰ جایگاه سوخت رسانی مازندران در حال خدمات رسانی

بیش از ۱۲۰ جایگاه سوخت رسانی مازندران در حال خدمات رسانی

بیش از ۱۲۰ جایگاه سوخت رسانی پس از حمله سایبری به سامانه سوخت گیری پمب بنزین ها ، در مازندران در حال خدمات رسانی به مردم است.

به گزارش :ساری فردا، پس از حمله سایبری به سامانه سوخت گیری پمب بنزین ها ، سرهنگ شعبانی مسیول سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه کربلای مازندران در دیدار و سرکشی شبانه با سبحان رجب پور مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری ، رجب پور گفت: با توجه به اینکه شرکت های پشتیبان هر جایگاه و نازل متفاوت است و سرعت راه اندازی کمی با کندی پیش می رفت اما با ورود جهادی و تمام وقت کارشناسان این سازمان بیش از ۱۲۰ جایگاه پمپ بنزین استان راه اندازی و آماده ارایه خدمات است.

وی افزود : با توجه به داشتن ضریب بالای لایه های امنیتی سامانه های شرکت نفت اما متاسفانه حمله سایبری صورت گرفته بسیار پیچیده و ناگهانی بود که در این راستا بایستی از نیروی کادر متخصص، مجرب و متعهد و با نصب محافظ های قویتر نسبت به جلوگیری از حملات مشابه اقدام کرد.

رجب پور گفت: از ابتدای حمله سایبری که مرحله به مرحله سیستم های سوخت گیری در جایگاه ها را دچار اختلال کرد، متخصصان و کارشناسان این شرکت نسبت به راه اندازی سوخت آزاد و دستی در حدود ۸۵ درصد پمپ بنزین های تحت پوشش این شرکت اقدام کردند.
این مسیول :در این دیدار که شب گذشته برگزار شد، درباره آخرین وضعیت مدیریت ، برنامه ریزی ، هدایت و نظارت بر نحوه توزیع فرآورده های نفتی گزارش داد.

مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه ساری گفت : این سازمان با اجرای برنامه های پدافند غیرعامل، دفاع از مقر و سازماندهی گروه های جهادی تخصصی در طول سال از آمادگی کامل برخوردار است.

وی:در ادامه از اطلاع رسانی سریع، دقیق و به موقع رسانه ملی در بالابردن آگاهی عموم مردم قدردانی کرد و افزود: مردم اخبار صحیح را از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و از طریق صدا و سیما پیگیری کنند.

سرهنگ شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران :در این دیدار شبانه از زحمات مدیریت و کارکنان جهادی و خدوم این شرکت برای اقدامات مناسب و در خور تحسین و اطلاع رسانی های به موقع و ارایه خدمات دستی در جایگاه های پمپ بنزین قدردانی کرد.

وی افزود : توانمندی و تدابیر مدیران در روزهای بحران بایستی بیشتر جلوه گری کند، در غیر این صورت در شرایط عادی که همه چیز بر اساس روال و روزمره است مدیریت و تدبیر واقعی مدیران نشان داده نمی شود .

سرهنگ شعبانی: در این دیدار شبانه از معاونت فنی و عملیات، انبار سوخت گیری، واحد کنترل ، آتش نشانی و حفاظت فیزیکی بازدید و ضمن خداقوت به این عزیزان از زحمات شبانه روزی آنان قدردانی کرد.
مسیول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران گفت :تمرینات ، رزمایش ها و آماده باش ها از میزان ضربات و صدمات احتمالی وارده می کاهد.
که در این راستا نیروی انسانی کارآمد، تجهیزات و فنآوری اطلاعات ، فرماندهی و مدیریت بیشترین تاثیر را در مدیریت بحران دارند.
انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *