خانه / اخبار ساری / بسیج بازوی توانمند دولت ها بسیج به عنوان بازوی توانمند دولت ها ، یار، همراه و دلسوز در رسیدن به موفقیت های پیش روی آنها است و نپذیرفتن این امر توسط هر کسی نشان ‌دهنده نهایت کینه توزی و نفاق او نسبت به این تفکر و شجره طیبه است.

بسیج بازوی توانمند دولت ها بسیج به عنوان بازوی توانمند دولت ها ، یار، همراه و دلسوز در رسیدن به موفقیت های پیش روی آنها است و نپذیرفتن این امر توسط هر کسی نشان ‌دهنده نهایت کینه توزی و نفاق او نسبت به این تفکر و شجره طیبه است.

به گزارش: ساری فردا،
سرهنگ شعبانی مسیول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران : در دیدار با عبدالجواد توحیدی مقدم فرماندار شهرستان نکا ، ضمن تبیین اعتقاد و ایمان به بسیج گفت: بسیج بازوی توانمند دولت ها است و به عنوان یار، کمک کار ، همراه و دلسوز در رسیدن به موفقیت های پیش روی آنها است و نپذیرفتن این امر توسط هر کسی نشان ‌دهنده نهایت کینه توزی و نفاق او نسبت به این تفکر و شجره طیبه است.

وی افزود: باید ریشه کسانی را که بسیج را مزاحم خود می دانند و به دنبال پیاده کردن اهداف لیبرالی، غربی و افکار فاسد خود هستند از مسئولیت در نظام اسلامی خشکاند.

سرهنگ شعبانی : با اشاره به اینکه، شاکله بسیج ایمان سرشار به ذات الهی است و بسیجیان عزیز خداوند را بر همه ی اعمال و رفتار خود ناظر می‌داند، اظهار کرد : اعتقاد به بسیج اعتقاد به اصل انقلاب و اندیشه ناب امام عزیز است که وظیفه آن حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران گفت: فلسفه وجودی بسیج در دستگاه های دولتی، سازمان ها و اقشار مختلف بر اساس فلسفه وجودی شکل گیری انقلاب اسلامی در مسیر تحقق دولت اسلامی و جامعه اسلامی در همه ی ابعاد و لایه های اجتماعی است.

وی افزود : افکار نجس سیاسی، تصمیم ها را نجس، اقدامات را نجس و عملکردی همراه با نجاست به همراه خود دارد که با اصل طیب و پاک بودن انقلاب و فرهنگ و اندیشه بسیج در تضاد است.

عبدالجواد توحیدی مقدم فرماندار شهرستان نکا نیز در این دیدار گفت: موفقیت های موجود این شهرستان را حاصل یک کار گروهی و هماهنگ میان دستگاه ها می دانیم که در نهایت مردم شهرستان نکا از آن بهره مند می شوند.
وی افزود: وحدت میان مجموعه های شهرستانی ، تعامل و روابط حسنه با آنان با حفظ استقلال و وظایف سازمانی دستگاه ها موجب وحدت میان گروه های مردمی شده است که میوه آن امنیتی است که در شهرستان برای مردم به ارمغان آورده است.

عبدالجواد توحیدی مقدم خاطر نشان کرد: در اوج مشکلات و تخصیص نیافتن اعتبار های زیربنایی و کلان در این مدت مسئولیتم ، حدود ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش های مختلف عمران و آبادانی شهرستان نکا تخصیص یافت که از آن رقم، برای توسعه آبرسانی شهرستان حدود ۳۰میلیارد تومان و برای توسعه فناوری ارتباطات در امر دکل های تلفن همراه و فیبر نوری حدود ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام /
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *