آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برگزاری ۳ جشنواره در مازندران

برگزاری ۳ جشنواره در مازندران

جشنواره‌های «ترنم فتح»، «اشک انار» و «یوسف» در مازندران برگزار می شود.

به گزارش ساری فردا، سردار عبد الله ملکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: ۳ جشنواره شعر و مقاومت به نام «ترنم فتح»، «اشک انار» و داستان کوتاه «یوسف» به میزبانی این اداره کل در مازندران برگزار می شود.

وی افزود: جشنواره «ترنم فتح» ویژه یگان‌های موزیک نیروهای مسلح نوزدهم بهمن ساعت ۹ تا ۱۱ در دانشکده علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار می‌شود.

سردار ملکی: با بیان اینکه ، در این جشنواره که به صورت ملی و به میزبانی مازندران برگزاری می‌شود از هفت گروه برتر کشوری تجلیل خواهد شد، گفت : از سه گروه موزیک برتر در این جشنواره دعوت خواهیم کرد.

این مسئول اظهار کرد : در این مراسم از خانواده چهار شهید دفاع مقدس، مدافع امنیت، مدافع حرم و مدافع سلامت و چهار هنرمند برتر حوزه ایثار و شهادت استان تجلیل خواهد شد.

مدر کل حفط آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران: با اشاره به برگزاری جشنواره شعر و مقاومت (اشک انار) و داستان کوتاه «یوسف» گفت : این مراسم نهم اسفند ، ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی : با بیان اینکه ، تعداد ۶۰۰ اثر از ۲۱۰ شاعر استان به دبیرخانه یازدهمین دوره جشنواره شعر و مقاومت «اشک انار» ارسال شده است گفت: در بخش داستان کوتاه یوسف ۱۷۵ اثر از ۱۰۰ نویسنده استانی به دبیرخانه یازدهمین دوره این جشنواره ارسال شده است.

سردار ملکی خاطرنشان کرد: از ۱۸ اثر برگزیده بخش شعر شامل ۱۲ نفر برگزیده در بخش فارسی و بخش‌های مختلف و ۶ برگزیده شعر طبری قدر دانی خواهد شد.

وی افزود: از ۱۲ برگزیده داستان کوتاه یوسف قدردانی که یکی از بخش‌های جشنواره است و در مجموع از ۳۰ برگزیده این دو جشنواره نیز قدر دانی خواهند شد.

سردار ملکی: با بیان اینکه : دو عنوان کتاب یازدهمین دوره جشنواره «اشک انار» و «یوسف» نیز به چاپ رسیده است، از رونمایی ۶۰ عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در این مراسم خبر داد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران : با بیان اینکه، اثر داستانی یکی از نویسندگان استان در جشنواره ملی «یوسف» رتبه هشتم شد و در مراسمی به میزبانی بندرعباس قدر دانی شد، گفت: یکی از شاعران استان نیز در جشنواره کشوری شعر دفاع مقدس حائز رتبه شد و قرار است ۲۷ بهمن در اختتامیه جشنواره تجلیل شود.

انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *