آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران / تجلیل از خانواده معظم شهدا، آزادگان و جانبازان روحانی مازندران

برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران / تجلیل از خانواده معظم شهدا، آزادگان و جانبازان روحانی مازندران

یادواره ۴۰۰ شهید روحانی و
تجلیل از خانواده معظم شهدا، آزادگان و جانبازان روحانی مازندران برگزار شد.

به گزارش ساری فردا، حجت الاسلام محمد رضا تویسرکانی مسئول نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور در یادواره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران که امروز در سالن غدیر سپاه کربلا مازندران برگزار شد با اشاره به اینکه از ۴ هزار شهید روحانی کشور ۴۰۰ شهید والامقام روحانی مازندرانی هستند گفت : روحانیون نقش مهمی در ۸ سال دفاع مقدس داشتند .

وی با اشاره به: توطئه های دشمنان و فتنه اخیر آنها که موجب اغتشاشات در کشور شده است افزود: ایران جزو کشور های ابرقدرت جهان در حوزه دفاعی است به دلیل اینکه نیروی مسلح تحت حاکمیت قرآن و ولایت است .
حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به اینکه: در آموزش عالی و آموزش پرورش باید محتوا و فرهنگ قرآنی حاکم شود گفت: متاسفانه به جز نیروی مسلح بقیه بخش ها، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور تحت تاثیر سیستم جهانی است که نتیجه آن این آشوب ها و فتنه ها است.

مسئول نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه : شهدا به ویژه شهدای روحانی برای تبلیغ احکام دینی و اسلامی به شهادت رسیدند اظهار کرد : در مقابل منکرات نیاید ترسید و منکر احکام اسلامی شد و نیز پرجم اسلام را در مقابل پرچم های لیبرالی و غربی باید بالا تر نگه داریم.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ لیبرالی و غربی بر روی ۲ پایه ، خشونت و شهوت است که از ۳ میلیون دانشجو در دانشگاه های کشور حدود ۱۰ هزار نفر که تعداد شان بسیار کم است، تحت تاثیر فرهنگ غربی قرار گرفتند که در مقابل نظام خودنمایی می کنند به خیال بر اندازی نظام که به هدف نخواهند رسید و این فتنه ها مانند ، فتنه ها و توطئه های گذشته خنثی و پشت سر گذاشته می شود.

حجت الاسلام تویسرکانی در ادامه گفت: دشمن نمی خواهد یک نظام اسلامی و دینی به ویژه شیعه در جهان قدرتمند شود و از قدرت شیعیان می ترسند .

حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثار گران کشور نیز در این مراسم گفت: آمریکا این شیطان بزرگ هم با دین ما و هم با دنیای ما می جنگد و می خواهد آقایی را از ملت ما بگیرد و ما را برده خود کند و بر ما آقایی کند ، اما مردم ما تا کنون تسلیم خواسته های این شیطان بزرگ نشدند و با همه ی مشکلاتی که دشمنان ایران اسلامی به وجود آوردند استقامت و ایستادگی کردند .

وی افزود: این شیطان بزرگ آمریکا می خواهد با ایجاد فتنه و اغتشاشات و ترورها و توهین به روحانیت، مقدسات و قرآن ما را بترساند اما ما نمی ترسیم و در مقابل همه ی توطئه های دشمنان محکم می ایستیم و از ولایت پشتیبانی می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شکری اظهار کرد: دشمنان به ویژه آمریکا می خواهند ما دوستان را دشمن بدانیم و دشمنان را دوست و با غارت سرمایه های نفتی کشور مردم ما را دچار مشکلات و حلبی آباد ها را بیشتر کند .

آیت .. محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران: نیز ، در این مراسم این منکر های بزرگ ، فتنه و اغتشاشات اخیر که جان و مال مردم را گرفتند و به مقدسات و قرآن توهین کردند و حادثه شاه چراغ (ع) را به وجود آوردند، اعلام انزجار و محکوم کردند و خواستار ریشه کنی عاملان اغتشاشات اخیر در کشور شدند.

وی با اشاره به ۴ هزار شهید روحانی کشور که ۴۰۰ شهید روحانی مازندرانی هستند گفت : مجاهدان واقعی و راستین روحانی، از نظر روحی با صلابت هستند و اراده و انگیزه آنها با گذر زمان تغییری نمی کند و مانند دوران جوانی با اراده و انگیزه قوی با باطل مقابله می کنند هرچند آخوند های استعماری هم داریم .

وی افزود : ادبیات یک مجاهد و به ویژه‌ مجاهد روحانی این است که همیشه در مقابل خدا عذر خواه است به خاطر اینکه ممکن است در جاهایی دچار افراط و تفریط شده باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: مجاهد روحانی از خداوند می خواهد در راه مقابله با باطل ثابت قدم باشد و در مواقعی نیز صبور باشد.

وی اظهار کرد : این انقلاب اسلامی باید به ظهور امام زمان (عج) متصل شود.

در پایان این مراسم، از کتاب فرهنگنامه شهدا و آزادگان روحانی رونمایی و از خانواده های معظم شهدا،جانبازان و آزاده روحانی مازندران با اهدا لوح سپاس قدر دانی شد .

گزارش خبری: سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی ابوالفضل اکبری

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *