آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برگزاری جشنی بزرگ و اهدا جهیزیه به زوج های جوان مازندرانی در ماه مبارک رمضان
۱۷ زوج جوان مازندرانی به مناسبت ماه مبارک رمضان به همت انجمن خیریه مائده آسمانی مازندران و خیران به خانه بخت رفتند.

برگزاری جشنی بزرگ و اهدا جهیزیه به زوج های جوان مازندرانی در ماه مبارک رمضان
۱۷ زوج جوان مازندرانی به مناسبت ماه مبارک رمضان به همت انجمن خیریه مائده آسمانی مازندران و خیران به خانه بخت رفتند.

به گزارش ساری فردا ، ازدواج سنت پیامبر است و هر کس کمک کند تا جوانان مستعد ازدواج ، به خانه بخت بروند کار بسیار خدا پسندانه ای است.

فاطمه ولایتی مدیر عامل انجمن خیریه مائده آسمانی مازندران در حاشیه برگزاری جشن ازدواج ۱۷ زوج جوان که به مناسبت ماه مبارک رمضان ، با حضور ۵۰ خیر استان و حجت الاسلام مومنی رئیس مجمع این انجمن و تعدادی از خانواده های عروس و داماد و به ویژه‌ سیما علیپور جوان ترین بانوی خیر کشور و مدیریت و سرپرستی کل ایران تیم در سرتاسر کشور در تالار پذیرایی نشا شهرستان قائمشهر برگزار شد گفت: انجمن خیریه مائده آسمانی مازندران از سال ۹۲ با هدف کمک به نیازمندان استان در بخش های مختلف، شامل، کمک معیشتی، درمانی ، تحصیلی و کمک هزینه جهیزیه و به ویژه‌ کار آفرینی ‌و به خود کفایی رساندن مدد جویان فعالیت خود را آغاز کرد و خوشبختانه تا به امروز این خدمات رسانی به نیازمندان استان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه: نیاز نیست پولدار باشیم تا در کار خیر شریک شویم و کار خیر انجام دهیم افزود: هر کس بر اساس شغل ، حرفه ، تخصص و توانمندی جسمی می تواند کار خیر انجام دهد ،به همنوعان خود کمک کند و نیز درد و رنج آنها را کاهش دهد ، لبخند بر لبانشان بنشاند و دلشان را شاد کند.
ولایتی: با بیان اینکه ، فضای مجازی شرایطی فراهم کرده تا خیران سریع تر درکنار هم جمع و با توجه به شغل ، حرفه و توانمندی هایشان در کار خیر قدم بردارند اظهار کرد : با توجه به شرایط کرونایی در ۳ سال اخیر فضای مجازی کمک کرد تا خیران سریع تر گردهم جمع شوند و با ساماندهی کار های خیر بزرگی در استان انجام دهند.

مدیر عامل انجمن خیریه مائده آسمانی مازندران گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان برای ۶ نوعروس استان به ارزش ۱۸۰ میلیون تومان به کمک خیران جهیزیه تهیه شد و برای ۱۷ زوج جوان جشن عروسی در تالار و پذیرایی نشاء قائمشهر برگزار شد و خیران ۱۰ میلیون تومان از طریق کارت خوان واریز کردند.

وی اظهار کرد: برای هر زوج جوان حدود ۳۰ میلیون تومان هزینه شد که در بخش های مختلف با استفاده از تخصص و هنر خیران نیک اندیش تامین شد.

ولایتی خاطر نشان کرد: در بخش عقد و ازدواج از تخصص آرایشگران، ( زنانه و مردانه) رانندگان، مزون داران ، تالار داران، باغ و آتلیه ویژه تصویر برداری و عکاسی عروس و داماد، گل فروشی ها برای گلکاری ماشین عروس، شیرینی فروشی ها ، لباس فروشی ها ، میوه فروشی ها عکاسان و تصویر برداران، اصحاب رسانه به ویژه صدا و سیمای استان و نیز کمک های نقدی خیران خیر اندیش بهره مند شدیم.

مدیر عامل انجمن خیریه مائده آسمانی مازندران : از همه ی خیران خیر اندیش که در برگزاری این جشن و سایر فعالیت های خیرخواهانه با انجمن خیریه مائده آسمانی مازندران همکاری می کنند قدر دانی کرد.
وی افزود: بیش از ۱۰۰۰ خیر نیک اندیش با انجمن خیریه یه مازندران همکاری می کنند و ۷۰۰ خانواده نیازمند نیز زیر پوشش این انجمن هستند.
برگزاری نمادین مراسم عروس برون و مجمع سری توسط گروه هنری هلی تی تی مازندران و مراسم عقد یک دختر و پسر جوان و نیز اجرای برنامه موسیقی و دف زنی توسط بانوان هنرمند از دیگر برنامه های این مراسم بود.
یاد آور می شود: مردم خیر اندیش مازندران می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۱۰۳۹۸۷
انجمن خیریه مائده آسمانی مازندران واریز کنند وبرای تحویل کمک های غیر نقدی به نشانی ساری / خیابان ۱۸ دی / کوچه غدیر دفتر مرکزی انجمن خیریه مائده آسمانی مازندران مراجعه کنند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *