آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برگزاری بیش از ۱۰۰۰ برنامه در ادارات مازندران ویژه هفته دولت

برگزاری بیش از ۱۰۰۰ برنامه در ادارات مازندران ویژه هفته دولت

هزارو ۴۰ برنامه با ۲۵ عنوان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، و روز بسیج ادارات و کارمندان توسط سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران در ادارات این استان برگزار می شود .

به گزارش ساری فردا، سرهنگ مجید رضا شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران، امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات صندوق کارآفرین امید در ساری برگزار شد با اشاره به: همزمان شدن روز بسیج ادارات و کارمندان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر اظهار کرد ، امام خمینی(ره) بهترین الگو هستند و همه ی مردم به ویژه مسئولان با الگو گرفتن از امام خمینی (ره) می توانند پیش بروند و به نتایج خوب دست پیدا کنند .

وی افزود : حضرت امام خمینی (ره) با ایمان به خدا و پیروی از ائمه اطهار توانست انقلاب اسلامی را با کمک مردم به پیروزی برساند ، هر مدیر و مسئول نیز می تواند با تعهد و اعتقادات و باورهای خود در راه خدمت به مردم به صورت جهادی تلاش کند و مدت زمان کوتاه مدیریت خود را درنظر نگیرد .

سرهنگ شعبانی گفت : مدیران دولت مردمی نیز باید در خدمت مردم باشند تا تلاش های این دولت مردمی و عدالت خواه به نتیجه برسد، هرچند به دلیل کم کاری ها در دوره های گذشته هنوز پس از گذشت یک سال فعالیت این دولت، مردم دچار مشکلاتی هستند که امیدواریم با فعالیت های جهادی و شبانه روزی مدیران و مسئولان و همدلی همه‌ی مردم این مشکلات رفع شود‌ .
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران با اشاره به: ضرورت جامعه مهدوی نیز اظهار کرد : باید ادارات ما مهدوی شوند تا جامعه ما مهدوی شود و به ظهور امام زمان (عج ) و عدالت جهانی متصل شود.

این مسئول : از برگزاری هزارو ۴۰ برنامه با ۲۵ عنوان در هفته دولت خبر داد و گفت: این برنامه ها شامل: برگزاری نشست های روشنگری با موضوع جهاد تبیین ، مسابقات ورزشی در ۸ رشته مختلف، برگزاری یادواره شهدای ادارات ، دیدار با خانواده های معظم شهدا و غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا به ویژه شهدای گمنام در ادارات ، برپایی میز خدمت در مناطق محروم و کم برخوردار استان و اعزام نیروهای جهادی به این‌ مناطق ،برگزاری میز خدمت در مصلی های نماز جمعه شهرستان ها ، استفاده از جملات قصار بر روی سربرگ مکتوب ادارات از برنامه های این سازمان است.

سرهنگ شعبانی: برگزاری همایش ایران جوان بمان ، پیاده روی کارکنان ادارات ، کمک های مومنانه، برگزاری نمایشگاه هایی از دست آورد های بسیج ادارات ، همایش عفاف و حجاب در ادارات ، کمک به مدیریت مصرف انرژی برق در ادارات ،اهدا خون و نیز معرفی دستگاه های اجرایی برتر در راستای تحقق مکتب حاج قاسم سلیمانی را از دیگر برنامه های این سازمان در ادارات استان و شهرستان ها در هفته دولت بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه: بسیج احیاگر فرهنگ ها و اعتقادات و تسهیلگر است، اظهار کرد: برای کمک به پرداخت تسهیلات بانکی به دامداران و مرغداری ها و نیز آبزی پروران از ۹ هزارو ۷۰۰ نفر متقاضی تسهیلات ثبت نام شده در کشور تعداد ۲ هزارو ۹۰۰ نفر ۶۴۰ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند که مازندران در این بخش از رتبه ۲۶به رتبه سوم کشور دست یافت.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران با اشاره به: کمک بسیج به مدیریت مصرف برق نیز گفت : با تدبیر و تفکر بسیجی در رزمایش یک روزه ۳۶ مگاوات برق صرفه جویی شد و رتبه سوم کشور را مازندران به دست آورد و نیز افزایش ذخیره و بانک خون انتقال خون استان با همت بسیج از ۱/۶ درصد به ۶ درصد رسید .
وی: برگزاری میز خدمت و رزمایش خود حفاظتی از مقر را جزو برنامه های شاخص در ادارات در مواقع ضروری بیان کرد و افزود : در این رزمایش هزار نفر از مدیران و کارکنان ادارات و حراست ها و نیروهای خدماتی حضور فعال داشتند.
در پایان این نشست نیز از خبرنگاران استان با اهدا لوح سپاس قدر دانی شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *