آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برگزاری آیین تجلیل از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر مازندران

برگزاری آیین تجلیل از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر مازندران

از امدادگران و نجاتگران برتر جمعیت هلال احمر مازندران، طی آیینی امروز در سالن اجتماعات این جمعیت تجلیل شد.

به گزارش: ساری فردا ، امروز با حضور سرهنگ شعبانی رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران و دکتر فخاری مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی از امدادگران و نجاتگران برتر جمعیت هلال احمر استان قدر دانی شد.

رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا ی مازندران: در این مراسم گفت: برنامه های فرهنگی، بصیرتی و معرفتی بسیج ادارات با هدف تربیت نیروی تراز انقلاب برای افزایش کارآمدی و اثرگذاری در میدان خدمت رسانی بهتر به مردم است.

وی افزود : در مشاغلی که مرتبط با نجات جان انسان ها است ، فعالیت ها باید فوری و جهادی باشد.

این مسئول اظهار کرد : با اجرای برنامه های توانمندسازی خودامدادی و دگرامدادی جمعیت کل ایران اسلامی بایستی مانند، جمعیت سازمان هلال احمر باشد .

رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان مازندران خاطر نشان کرد: آماده باش ها و رزمایش ها میزان آمادگی نیروهای عملیاتی را در میدان عمل بالا می برد و بسیج بایستی این آموزش ها را در سازمان ها و ادارات، بازار و اقشار مختلف مردم به صورت مستمر گسترش دهد تا آمادگی مردم در مواجهه با حوادث و اتفاقات افزایش یابد.

سرهنگ شعبانی: با قدر دانی از زحمات کارمندان هلال احمر استان گفت: این امداد گران و نجاتگران با روحیه بسیجی و جهادی در همه ی روزهای سخت ، مانند برف ، سیل ،زلزله و کرونا فداکاری و جانفشانی میکنند و در کنار مردم آسیب دیده هستند.

انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *