آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برگزاری آئین تکریم و معارفه مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران

برگزاری آئین تکریم و معارفه مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران

آئین تکریم و معارفه مدیران کل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در سالن سینما کانون ساری برگزار شد..

به گزارش ساری فردا ، حامد علامتی مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور: در آئین تکریم و معارفه مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران ، که با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی استان به میزبانی آموزش و پرورش استان و اصحاب رسانه در ساری برگزار شد : با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همزمان با ماه رجب و سالروز میلاد با سعادت حضرت امام علی (ع) گفت: تعلیم و تربیت و پرورش نوجوانان و جوانان در کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید بر پایه مکتب حضرت امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی قرار گیرد تا این کودکان و نوجوانان که آینده سازان کشور ما هستند بتوانند در پیشرفت همه جانبه کشور نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه : خواندن دعا بسیار اهمیت دارد و باید برای دیگران دعای خیر کنیم اظهار کرد: در ماه رجب خواندن دعا بسیار ثواب دارد .

علامتی گفت: بزرگترین افتخار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این است که ۲۶۰ شهید والامقام در دفاع مقدس ، تقدیم این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد .

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با بیان اینکه : از ۲۴ اثر فیلم که به چهل و چهارمین جشنواره فیلم فجر کشور راه یافتند ۲ اثر یکی فیلم بلند پویا نمایی به نام بچه زرنگ که نخستین مورد در این بخش بوده از محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و دیگری فیلم بلند رئال به نام در آغوش درخت نیز از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با همکاری حوزه هنری بوده است که نشان از توانمندی این مجموعه دارد.

وی: از راه اندازی دوباره طرح کانون و مدرسه که در طول چند سال فراز و نشیب هایی در کشور داشت خبر داد و افزود : مازندران در احیای این طرح پیشتاز است هرچند طرح های دیگری هست که باید احیا شود.

علامتی با اشاره به اینکه : ۱۰۰۰ مرکز فرهنگی و هنری در کشور فعالیت می کنند خاطرنشان کرد: ۳ هزار عنوان کتاب پس از انقلاب اسلامی تولید شده و تعداد ۹ میلیون جلد کتاب در کتابخانه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور وجود دارد .

این مسئول: با اشاره به ضرورت مهندسی جامعه پردازی کانون پرورش فکری کودکان
و نوجوانان برای آینده ایران اسلامی نقش موثری است که این مجموعه باید به خوبی ایفا کند گفت: تعلیم و تولیدات ما باید فاخر و جدید و تاثیر گزار باشند.

وی با اشاره به اینکه: علاوه بر ارتباطات حضوری و فیزیکی کودکان و نوجوانان به صورت کتاب باید ارتباطات دیجیتالی نیز تقویت و سامانه های بر خط هم راه اندازی شود.
علامتی با بیان اینکه : نیروها و مربیان کانون و اعتماد و رضایتمندی مردم مهم ترین سرمایه های کانون ها هستند گفت این نشان از فعالیت شایسته این کانون ها دارد.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از دست ساخته های کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به نمایش گذاشته شد.

در پایان این مراسم: از زحمات علی یزدان شناس مدیر کل اسبق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران قدردانی و حامد فاضلی کبریا به عنوان مدیر کل پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران معرفی شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *