خانه / اخبار ساری / برگزاری آئین تجلیل از گروه های جهادی بسیج دانشجویی مازندران

برگزاری آئین تجلیل از گروه های جهادی بسیج دانشجویی مازندران

از ۳۹ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مازندران تجلیل شد .

به گزارش ساری فردا: سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در آئین تجلیل از ۳۹ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مازندران که به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار شد : اظهار کرد : ترویج فرهنگ و تفکر و مدیریت جهادی توسط دانشجویان بسیجی در این گروه های جهادی امکان پذیر است و این دانشجویان بسیجی به عنوان آینده سازان کشور بهترین گزینه برای مدیریت در بخش های مختلف کشور در آینده هستند.

وی افزود : ترویج فرهنگ و تفکر جهادی و نیز مدیریت جهادی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی ضروری است .
سردار مسلمی تاکید کرد: این دانشجویان بسیجی که در کنار مردم و با مردمداری و مردم نوازی در مناطق محروم بی منت به آنها خدمات رسانی می کنند شایستگی مدیریت کشور در آینده را دارند.

سید امیر کرمی مسئول سلزمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا مازندران ، نیز در این مراسم با اشاره به اینکه : با ترویج، فرهنگ و تفکر جهادی، گروه های جهادی بسیج دانشجویی ، تعداد دانشجویان و دانشگاه ها در رشته های مختلف در حال افزایش است اظهار کرد: ۴۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مازندران فعالیت می کنند .

وی افزود: از هزار دانشجوی عضو گروه جهادی بسیج دانشجویی، ۸۰۰ تا ۹۰۰ دانشجو بسیجی و حتی غیر بسیجی فعال در قالب گروه های جهادی بسیج دانشجویی در استان و خارج از استان در تابستان امسال به مناطق محروم اعزام و در چندین بخش به مردم خدمات رسانی کردند.

سادات کرمی با بیان اینکه : تنوع خدمات رسانی در بخش های بیشتر ، عضویت دانشجویان جدید از دانشگاه های مختلف سراسر استان در این گروه های جهادی بسیج دانشجویی مهم ترین ویژه گی خدمات رسانی گروه های جهادی در تابستان امسال بوده است ، خاطر نشان کرد : در هر گروه جهادی ۱۵ تا ۲۰ دانشجو عضویت دارند و نیز برخی از گروه های جهادی چندین بار به مناطق محروم استان و کشور اعزام شدند و اساتید دانشگاه ها نیز در راستای تحقق این اهداف همراهی می کنند .

در پایان این مراسم از همه ی گروه های جهادی بسیج دانشجوی ،اساتید و مسئولان فعال تر استان با اهدای لوح سپاس قدر دانی شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *