آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برگزاری آئین تجلیل از خبرنگاران مازندران در یادمان ۸ شهید خوشنام(گمنام) در ساری / خبرنگاران در خط مقدم جنگ نرم دشمنان

برگزاری آئین تجلیل از خبرنگاران مازندران در یادمان ۸ شهید خوشنام(گمنام) در ساری / خبرنگاران در خط مقدم جنگ نرم دشمنان

آئین تجلیل از خبرنگاران در یادمان ۸ شهید خوشنام (گمنام) دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس مازندران امروز در ساری برگزار شد.

به گزارش ساری فردا، سردار عبدالله ملکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران : در آئین تجلیل از خبرنگاران مازندران که در یادمان ۸ شهید خوشنام(گمنام) دفاع مقدس در مرکز فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس مازندران امروز در ساری برگزار شد، با اشاره به رسالت سنگین خبرنگاران اظهار کرد : خبر نگاران در خط مقدم جنگ نرم ، ترکیبی و شناختی قرار دارند و با کمترین امکانات در مقایسه با رسانه های معاند انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند و تاثیر گذار هم هستند.

وی افزود: خبرنگاران با همه ی مشکلات اقتصادی و معیشتی ، باز هم در مقابل باطل ساکت نمی نشینند و با قلم ، دوربین ها و تفکر عاشورایی از انقلاب اسلامی دفاع و آن را به دنیا معرفی و صادر می کنند و ترس و وحشت به دل دشمنان مستکبر و قدرت های بزرگ جهان می اندازند.

سردار ملکی خاطر نشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران از همان روز های نخست دفاع مقدس ،جنگ ترکیبی را آغاز کرده بودند اما وقتی دیدند با همه ی کمک های تجهیزاتی به رژیم بعثی عراق شکست خوردند و با افزایش قدرت نظامی کشور ما، به ویژه در سال های اخیر حمله نظامی به ایران امکان پذیر نیست جنگ نرم ،شناختی و اعتقادی را به راه انداختند .

این مسئول با بیان اینکه : خبرنگاران و اصحاب رسانه انقلابی، بدون هیچ ترسی باید در راه حق با قلم و دوربین هایشان تلاش و مانند رزمندگان دفاع مقدس ، مدافع حرم ،مدافع سلامت و به ویژه‌ سردار شهید مقاومت جاج قاسم سلیمانی مقاوت کنند و از باطل افشاگری کنند خاطرنشان کرد : خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند و مسئولان باید به این قشر جامعه بیشترین توجه را داشته باشند .

خواندن زیارت عاشورا، مداحی ، عطر افشانی گلزار ۸ شهید خوشنام(گمنام) در این مرکز فرهنگی دفاع مقدس و قدر دانی از تعدادی خبرنگاران استان با اهدا لوح سپاس به ویژه قدردانی از بانوی هنرمند نقاش ، نسیم خوش تراش از دیگر برنامه های این همایش بود.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *