خانه / اخبار ساری / برگزاری آئین افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات تولید محتوای فضای مجازی در مازندران

برگزاری آئین افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات تولید محتوای فضای مجازی در مازندران

آئین افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات فضای مجازی ( دیجیتال) در مازندران برگزار شد.

به گزارش ساری فردا، سردار احمد برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران: در حاشیه برگزاری این رویداد ( آئین افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات تولید محتوای فضای مجازی ) در مازندران که از روز گذشته ۲۵ آبان آغاز شده است ، با اشاره به اینکه : این رویداد به مدت ۲ روز در ساری مرکز استان و در دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) برگزار می شود گفت: در این دوره از مسابقات ۲۰ گروه ۳ نفره به تعداد ۶۰ نفر در ۳ رشته : بازی ها و نرم افزار تلفن همراه ، پویا نمایی (انیمیشن) با هم رقابت می کنند .

وی با بیان اینکه: این گر‌وه ها در سنین مختلف به ویژه نوجوانان و آقایان و بانوان د ر آن شرکت کردند با موضوعاتی شامل: قرآن و عترت، سبک زندگی ایرانی اسلامی، جهاد خدمت ، ورزش و سلامت، ایران جوان بمان، ایران قویی و … با ارا ئه تولید محتوا ، با هم رقابت می کنند .

وی اظهار کرد: بر خلاف تصور دشمنان بسیجیان همیشه در صحنه هستند به ویژه در بخش فضای مجازی با تولید محتوا های مناسب و خوب نقشه های شوم آنها را نقش بر آب خواهند کرد.

سرهنگ محمد نوری تلاوکی مسئول سازمان فضای مجازی سپاه کربلا مازندران نیز در گفت و گو گفت: چهارمین دوره مسابقات تولید محتوای فضای مجازی در مرکز فضای مجازی دانشکده امام محمد باقر (ع) ساری مرکز استان به صورت استانی از ۲۵ آبان آغاز شد و تا ۲۷ آبان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه : ۲۰ گروه ۳ نفره به تعداد ۶۰ نفر در این دوره از مسابقات شرکت کردند افزود: خوشبختانه استقبال خوبی از سوی اقشار مختلف بسیج و در سنین مختلف به ویژه نوجوانان و روحانیون و نیز در ۲ بخش آقایان و بانوان امسال در این دوره از مسابقات تولید محتوای فضای مجازی و ارائه آن شده است .

سرهنگ نوری اظهار کرد : افزایش تعداد شرکت کنندگان و حضور اقشار مختلف بسیج به صورت آقایان و بانوان و نیز در سنین نوجوانان و روحانیان از مهم ترین ویژه گی این رویداد بوده است.

این مسئول اظهار کرد: برگزیدگان این دوره از مسابقات استانی که همزمان در دیگر استان های کشور در حال برگزاری است و در ۳ بخش تولید محتوای بازی ها و نرم افزارهای تلفن همراه و پویا نمایی با موضوعات: قرآن و عترت، سبک زندگی ایرانی اسلامی ،ورزش و سلامت، جهاد خدمت، و در بخش پویا نمایی، ایران جوان بمان ، ایران قوی، گردشگری است ، به مرحله کشوری این دوره از مسابقات که ۱۹ آذر ماه امسال برگزار می شود معرفی می شوند .
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

گزارش خبری: سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *