خانه / اخبار ساری / برگزاری آئین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی و ورزشی کارگران بسیجی مازندران

برگزاری آئین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی و ورزشی کارگران بسیجی مازندران

آئین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی و ورزشی کارگران بسیجی مازندران با محوریت گرامیداشت، شهید نوروز علی یزدانخواه شهید شاخص کارگری کشور در شهرستان بابل برگزارشد.

سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کر بلا مازندران در حاشیه آئین اختتامیه جشنواره فرهنگی و ورزشی که با محوریت گرامیداشت شهید نوروز علی یزدانخواه ” شهید شاخص جامعه کارگری کشور” که در شهرستان بابل برگزار شد ، در گفت و گو با ساری فردا، با بیان اینکه : این جشنواره در قالب مسابقات ورزشی در ۴ رشته : تنیس روی میز، بازی های بومی محلی ، کشتی و دو و میدانی برگزار شد ، گفت : ۴۰۰ نفر از کارگران بسیجی استان در این مسابقات شرکت و با هم رقابت کردند.

وی با اشاره به اینکه: کارگران بسیجی استان استقبال خوبی از این جشنواره کردند افزود : این جشنواره در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب ، مبنی بر تکریم از جامعه بزرگ و پر تلاش کارگری و نیز ایجاد نشاط و امید و انگیزه در میان زحمتکشان عرصه تولید و اشتغال برگزار شد .

حسینیان خاطرنشان کرد : برگزاری برنامه ها با محوریت خانواده ، فضای مجازی و جهاد تبیین از دیگر برنامه های بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا استان است.

در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس و جوایز نفیس از برگزیدگان این جشنواره فرهنگی و ورزشی قدر دانی شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام مدیرکل غله و خدمات بازرگانی  مازندران به مناسبت ۳۱ فروردین روز گندم و نان 

/نان حاصل تلاش فراوان بخش عظیمی از  نیروی کار کشور است  مدیرکل غله و خدمات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *