آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برپایی میز خدمت جهادی در منطقه لاریجان آمل

برپایی میز خدمت جهادی در منطقه لاریجان آمل

میز خدمت جهادی در لاریجان آمل برگزار شد تا به مشکلات مردم این منطقه سریع تر رسیدگی شود.

به گزارش ساری فردا،
سرهنگ مجید رضا شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران در حاشیه این مراسم با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه اول گفت: از ابتدای سال تا کنون حدود ۲۰۰ برنامه میز خدمت جهادی با حضور ۶۰۰ اداره در سطح شهرستان های استان به مناسبت های مختلف برگزار شد.
وی افزود : میز خدمت جهادی استانی در سه شهرستان ساری، نکا و آمل اجرا شد و برنامه ریزی شد تا در پنجشنبه ها این میز خدمت در همه ی نقاط محروم و آسیب دیده استان با همت اهالی محله ها ، مسئولان محلی ، شهرستانی و استانی برگزار شود.

سرهنگ شعبانی اظهار کرد: سیستم پیگیری مطالبات و خدمات در سه سطح بخش، ادارات شهرستان و ادارات کل استان با همت بسیج همان رده بایستی تا رسیدن به نتیجه نهایی انجام شود.

این مسئول اظهار کرد : مسایل و مشکلات محلات در قرارگاه محله مهدوی مطرح و به قرارگاه شهرستانی ارایه می شود و پس از سطح بندی در قالب بخشی، شهرستانی و استانی مشکلات مردم به ویژه در مناطق محروم رفع می شود و با این هدف مشکلات استانی قبلاً برای مدیران استانی ارسال شده تا برای پاسخ دهی نسبت به روند اقدامات انجام شده و حتی موضوعات جدیدی که در نشست طرح میشود با آمادگی کامل در این برنامه جهادی حضور یابند.

این مراسم با حضور بخشدار ، اعضای شورای اسلامی بخش، دهیاران و شورای اسلامی روستاها به نمایندگی از مردم محلات خود و همچنین امام جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گزنک و با حضور مراجعین عمومی که با بیان مشکلات خود درخواست های خود را ارائه دادند برگزار شد.

در این برنامه جهادی ،حاجی پور نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ویژه آمل ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آمل به همراه مدیران کل آب و فاضلاب ، محیط زیست، شرکت توزیع برق ، راهداری و حمل و نقل جاده ای و معاونین ادارات کل ورزش و جوانان، شرکت گاز، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، شرکت پخش فرآورده های نفتی ، منابع طبیعی و نمایندگان ادارات کل مخابرات و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران به همراه مدیران متناظر شهرستانی ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آمل در مسجد حضرت ولیعصر (عج) شهر گزنک مرکز بخش لاریجان شهرستان آمل حضور داشتند .
انتهای پیام/
سکینه ضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *