آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / بررسی سلامت روانی متهم به قتل دو خواهر در شهرستان میاندورود

بررسی سلامت روانی متهم به قتل دو خواهر در شهرستان میاندورود

سلامت روانی قاتل ۲ خواهر که دو روز پیش در روستای کیاپی شهرستان میاندرود توسط برادرشان به قتل رسیدند در پزشکی قانونی مازندران در حال بررسی است.

به گزارش: ساری فردا ، دکتر علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: پزشکی قانونی استان هنوز در مورد وضعیت سلامت متهم به قتل این دو خواهر هیچ‌گونه اظهار نظر رسمی و قطعی نکرده است.
وی: با بیان اینکه قاتل به پزشکی قانونی منتقل شد و معاینات و مصاحبه های اولیه با ایشان با سرعت و در عین حال با دقت در حال انجام است افزود : موضوع روان شناسی طی زمان رخ می دهد و به کار می رود، بسیار پیچیده است، و باید معاینات دقیق روان پزشکی و ارزیابی ها، آزمایش ها و آزمون های روانی مختلفی در زمینه آن انجام شود که همه این موارد نیازمند صرف زمان کافی است و در یک زمان کوتاه اظهارنظر قطعی درباره این گونه موارد ممکن نیست.

عباسی اظهار کرد: در ارزیابی های روانی متهم، تشخیص بیماری روانی، به دلیل تاثیر در تصمیمات کیفری دارای اهمیت است و دادستان در این بخش از تحقیقات قضایی می خواهد، بداند که آیا اختلالات روانی فرد به شدتی بوده که متهم در زمان ارتکاب جرم فاقد قوه تمیز باشد و به عبارت دیگر شدت بیماری روانی به این حد بوده که او بر رفتارش آگاه نباشد و مغایرت رفتار خود با قانون را درک نکند یا درک کند.

عضو شورای قضایی استان اظهار کرد : حساسیت موجود در این پرونده باعث شده که جلسه با حضور کارشناسان این اداره کل در پزشکی قانونی استان برگزار شده که نتیجه معاینات اولیه آن در کمترین زمان ممکن به مرچع قضایی اعلام خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد ۳۰ آبان ۱۴۰۰ امسال اختلافات بر سر ارث و میراث سبب بروز درگیری خانوادگی در یکی از روستاهای شهرستان میاندورود شد و یک برادر با تفنگ شکاری به سمت چهار خواهر خود تیر اندازی کرد که در این درگیری خونین دو خواهر کشته شدند .
پایان پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *