خانه / اخبار ساری / بازگشت واحد ۲ بخار نیروگاه نکا با تلاشی جهادی و در دمای نفس گیر

بازگشت واحد ۲ بخار نیروگاه نکا با تلاشی جهادی و در دمای نفس گیر

واحد دو بخار نیروگاه شهید سلیمی شهرستان نکا با تلاش جهادی کارکنان و در دمای نفس گیر پس از انجام تعمیرات غیر مترقبه به مدار تولید بازگشت.

به گزارش ساری فردا،  سید ابوالقاسم محمدی مدیر امور بهره برداری نیروگاه بخار اظهار کرد : واحد ۲ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا با ظرفیت ۴۴۰ مگاوات با تلاش جهادی در دمای نفس‌گیر پس از انجام تعمیرات غیرمترقبه در شرایط دشوار محیط کار به شبکه سراسری برق کشور پیوست.

وی افزود، با افزایش نشتی آب در بویلر با هماهنگی مرکز کنترل شبکه برق کشور، واحد دو بخار برای بررسی و رفع اشکال از مدار تولید خارج شد .

 سیدابوالقاسم محمدی گفت: با توجه به نیاز شدید شبکه برق کشور در روزهای گرم و ضرورت در مدار بودن واحدها، همکاران در هوای گرم و رطوبت بالای محیط کار در شرایطی بسیار سخت و دشوار فعالیت های تعمیراتی را به سرعت آغاز کردند و در کوتاه ترین زمان ممکن در بخش سوپر هیت ۴ یک عدد باندل و یک عدد لوله تعویض و یک عدد لوله در سقف بویلر ترمیم شد و واحد پس از حدود ۴۵ ساعت تلاش شبانه روزی و مداوم به مدار تولید پیوست. 

نیروگاه شهیدسلیمی نکا با ظرفیت تولید ۲ هزارو ۲۱۴ مگاوات به عنوان یکی از بزرگترین نیروگاه های کشور، سهم بسزایی در تأمین و پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *