خانه / اخبار ساری / بازدید هیئت اقتصادی منگستائو قزاقستان از سه طرح بزرگ بخش کشاورزی و شیلاتی مرکز مازندران

بازدید هیئت اقتصادی منگستائو قزاقستان از سه طرح بزرگ بخش کشاورزی و شیلاتی مرکز مازندران

هیئت اقتصادی و دولتی استان منگستائو قزاقستان در آخرین روز سفر به مازندران از چند پروژه بزرگ حوزه کشاورزی و شیلاتی شهرستان جویبار در حوزه مرکزی مازندران دیدن کرد. ‎

به گزارش ساری ، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران ، هیئت اقتصادی و دولتی استان منگستائو قزاقستان که از عصر دیروز سفر خود را از شرقی ترین نقطه استان در شهرستان گلوگاه آغاز کرد، شامگاه یکشنبه با بازدید از چند واحد تولیدی بخش کشاورزی و شیلاتی در شهرستان جویبار پایان داد.

هیئت قزاقستانی به سرپرستی معاون استاندار منگستائو و سرکنسول کشور قزاقستان و چند مدیر دولتی و بخش خصوصی این کشور در سفری دو روزه عصر دیروز از پایانه صادراتی محصولات کشاورزی روماک گستر و پایانه صادرات محصولات شیلاتی و خاویاری قره برون و طرح ماهی در قفس لاریم شهرستان جویبار بازدید و با ظرفیت های تولیدی و صادراتی این واحدها آشنا و مذاکراتی با مدیران آن واحدها برای تبادلات همکاری فی مابین منعقد کردند.

این هیئت ، در نشست چند جانبه با مدیران دولتی و خصوصی بخش کشاورزی و شیلاتی مازندران نیز در اتاق بازرگانی استان نشستی کاری برگزار کرد.

هیئت قزاقی در استانداری مازندران با حسن خیریانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری و مدیران دولتی و بخش خصوصی مازندران نیز دیدار جداگانه ای برقرار کردند.

یاد آور می شود: بازدید از بندر امیرآباد و پایانه نفتی شمال در بهشهر و صنایع غذایی ساوانا گلوگاه در شب گذشته نیز از دیگز موارد بازدید این هیئت قزاقی بوده است.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *