آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / بازدید مدیر آتیه سازان مازندران از بیمارستان شفا ساری

بازدید مدیر آتیه سازان مازندران از بیمارستان شفا ساری

دکترمجیدقربانی، مدیر بیمه آتیه سازان مازندران و هیات همراه، صبح دوشنبه ۲۴آبان، با حضور در بیمارستان شفا ساری، ضمن نشست با دکترپیوندی، مدیر عامل بیمارستان و دکتربردبار، رییس بیمارستان شفا و معاونین، از بخش های مختلف بیمارستان، بازدید کرد و از نزدیک با بیماران به گفتگو پرداخت.
دکترپیوندی، مدیرعامل بیمارستان شفا، در نشست تخصصی، با اعلام رضایت مندی از ارتباط موثر و دوسویه با بیمه آتیه سازان، خواستار پیاده سازی ابتکارات جدید در کاهش مشکلات بیماران در زمان کوتاه شد. مدیرعامل بیمارستان شفا گفت: کادر بیمارستان شفا در شرایط کرونا، همپای مدافعان سلامت در سایر مراکز درمانی، به مجاهدت پرداختند.
در این جلسه، دکتر بردبار رییس بیمارستان، ضمن تشریح برنامه های چندلایه برای ارایه مناسب ترین خدمات درمانی به مردم استان و کشور، اعلام آمادگی نمود که طرح توسعه بیمارستان و توریسم سلامت، با محوریت بیمارستان شفا در استان، اجرا شود.
دکترمجیدقربانی، در این نشست، ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان، به تبیین رویکرد سند تحول در بیمه آتیه سازان مازندران پرداخت و از ارتباط متوازن در ارتباط بیمه با مراکز درمانی، به عنوان یک ضرورت، نام برد.
در پایان نشست، مدیر آتیه سازان به اتفاق هیات همراه و ریاست بیمارستان از بخش های مختلف، بازدید کردند و با بیماران به گفتگو در فضای صمیمی پرداختند.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *