آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / بازدید استاندار مازندران از استادیوم ۶ هزار نفری ماهفروجک ساری / این استادیوم ( ورزشگاه) با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور به زودی افتتاح می شود.

بازدید استاندار مازندران از استادیوم ۶ هزار نفری ماهفروجک ساری / این استادیوم ( ورزشگاه) با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور به زودی افتتاح می شود.

به گزارش ساری فردا به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در استان با همراهی رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رنگرز، مدیرکل ورزش و جوانان و برخی مسئولان از استادیوم ورزشی ۶ هزار نفری ماهفروجک ساری بازدید کرد.

این پروژه(طرح) مهم ورزشی در مرکز استان با اعتبار ۹۵۰ میلیارد تومان در مساحتی بالغ بر ۸۰۰ متر مربع، ابعاد سالن ۲۸۰۰ متر مربع و پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی در حال انجام است.

کف پوش این استادیوم ورزشی با مساحت ۱۱۰۰ متر مربع براساس استانداردهای بین المللی در حال اجرا است و ظرفیت برگزاری مسابقات بین المللی در رشته های والیبال، بسکتبال و فوتسال در این استادیوم وجود دارد.

ورزشگاه ۶ هزار نفری ماهفروجک، در چند روز آینده با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
انتهای پیام/

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *