آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / ایجاد فرصت شغلی برای پنج دهک
در مازندران

ایجاد فرصت شغلی برای پنج دهک
در مازندران

برای پنج دهک امسال در مازندران فرصت شغلی ایجاد می شود و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال اختصاص یافته است .

به گزارش ساری فردا، حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندران، در دیدار با دکتر غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه : کمیته امداد در تمامی بخش ها مانند درمانی، معیشت، مسکن ، حمایتی ، اشتغال و…به نیازمندان خدمات ارائه می دهد، اظهار کرد : برای پنج دهک امسال فرصت شغلی ایجاد می شود که ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال اعتبار اختصاص یافته است.

وی افزود: خانواده های تحت حمایت به دو گروه ناتوان و بازتوان تقسیم می شوند و خانواده های ناتوان از مستمری برخوردارند و برای خانواده های بازتوان با توجه به سیاست راهبردی این نهاد ، در توانمند سازی آنان و ایجاد اشتغال اقدام می شود.

حجت الاسلام عالیشاه گفت : ۱۲ هزار دانش آموز و هزار و ۶۰۰ دانشجو و ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از ایتام ، ۱۰ هزار فرزند طرح محسنین، ۳ هزار و ۷۰۰ نفر بیمار صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد مازندران قرار دارند و مددجویان از خدمات بیمه ای استفاده می کنند .

مدیر کل کمیته امداد مازندران: با اشاره به، ارائه خدمات به مادران باردار و تغذیه کودکان خاطر نشان کرد: هزار و ۶۲۰ مادر باردار تحت حمایت و ۵۴۰ کودک زیر پنج سال سن ، هر ماه از خدمات این نهاد برخوردارند.

وی افزود :سه کار مهم در کمیته امداد استان انجام شد و برای دستیابی به نتایج مطلوب تعامل خوبی با دستگاه ها برقرار می شود، و با کمک خیران اقدامات خوبی در کمک به مددجویان انجام شد و خیران و مردم نوعدوست استان به کمیته امداد توجه و اعتماد دارند.

حجت‌الاسلام عالیشاه گفت : هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مددجویی در حال ساخت است و ۵۰۰ واحد مسکن امسال به مددجویان تحویل داده شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: به مددجوی یک نفره ۴۵۰ هزار تومان دونفره ۶۲۰ هزار تومان ، سه نفره ۸۴۰ هزار ، چهار نفره یک میلیون و ۸۰ هزار و پنج نفره و پنج نفره بیشتر یک میلیون و۳۵۰هزار تومان مستمری پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه: کمیته امداد مازندران به ۸۰ هزار خانوار در بخش های مختلف خدمات رسانی می کند افزود : همه ما باید در رفع مشکلات نیازمندان و کمک به آنان تلاش کنیم.

دکتر غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این دیدار از ارائه خدمات کمیته امداد به نیازمندان قدر دانی کرد.

وی افزود : برای کمک به نیازمندان همه باید در کنار هم و همدل باشیم.

دکتر غلامی : در این نشست، آمادگی دانشگاه علوم پزشکی استان را برای مشارکت با کمیته امداد و خدمات رسانی مطلوب تر به خانواده های نیازمند اعلام کرد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *