آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / اولین پردیس سینمایی ساری با (۷)سالن مجزا بزودی احداث میگردد.

اولین پردیس سینمایی ساری با (۷)سالن مجزا بزودی احداث میگردد.

به گزارش ساری فردا، به نقل از؛ روابط عمومی امور سینمایی استان مازندران، روز یکشنبه ۶ شهریور ماه، طی نشستی در شهرداری ساری، توافقنامه مشارکت دو نهاد جهت ساخت پردیس سینمایی ایران امضا شد.
همچنین در این دیدار با حضور آقای مهدی معصومی گرجی ریاست حوزه هنری استان مازندران،سید سعید پورقاسم مدیر امور سینمایی استان، مهندس طالبی شهردار ساری، آقای مهندس حسینی معاونت شهرسازی ساری و هیات همراه، ابعاد مختلف همکاری و مشارکت در احداث پردیس سینمایی ایران مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و در نهایت سند توافقنامه مذکور توسط رییس حوزه هنری مازندران و شهردار ساری امضا شد.
مهدی معصومی گرجی در این بازدید ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر نهضت سینما سازی و به روز رسانی امکانات و تجهیزات سینماها گفت: حوزه هنری از متولیان ساخت پردیس سینمایی در کشور است و ما در مازندران ضمن رایزنی با شهرداری ها و فرمانداری ها، جذب بخش خصوصی و دیگر مراکز به دنبال زمینه هایی برای احداث پردیس های سینمایی در شهرهای مختلف استان هستیم.
همچنین مقرر شد موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز (وابسته به حوزه هنری) که مسئولیت اداره و احداث سینما و پردیس سینمایی در سطح کشور را عهده دار است بعد از صدور مجوز پروانه ساخت توسط شهرداری مراحل ساخت پردیس یاد شده را آغاز کرده و به بهره برداری برساند.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *