خانه / اخبار ساری / اولین جلسه کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر ساری

اولین جلسه کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر ساری

در سال دوم فعالیت این نهاد امروز شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ به ریاست علی عاشقان و با حضور سید حسین یوسفی ، سید رحمان میرشجاعی و سید ذوالفقار شریفی اعضای کمیسیون ، سید افشین راسخ و شهرام ایرجی اعضای میهمان ، اسماعیلی رئیس سازمان حج و زیارت استان مازندران ، احمدزاده و نوکنده روسای آموزش و پرورش نواحی یک و دو ساری و مدیران عامل سازمان های مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل و ترافیک ، عمران ، حمل و نقل بار و مسافر درون‌شهری و سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تشکیل شد.
به گزارش ساری فردا، به نقل از؛ روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری در ابتدای این جلسه عاشقان رئیس کمیسیون فرهنگی شورا ضمن تسلیت ایام محرم و نیز گرامیداشت هفته دولت و روز داروساز ، از زحمات سید حسین یوسفی که ریاست این کمیسیون در سال نخست را بر عهده داشت قدردانی کرد.
وی با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ و ضرورت پرداختن به نیازهای این حوزه ابراز امیدواری کرد کمیسیون فرهنگی در احصاء و پیگیری و پردازش مسائل فرهنگی در حیطه وظیفه مندی پارلمان شهری موفق عمل کند.
عاشقان دغدغه‌های اعضای شورا در رابطه با مباحث فرهنگی و اجتماعی و ورزشی را مورد توجه قرار داد و بر ضرورت همکاری سازمان ها و نهادهای ذیربط جهت پرداختن بهینه به این مباحث و تامین مطالبات شهروندان تاکید کرد.
در ادامه جلسه مباحثی همچون تسهیل حضور شهروندان در پیاده‌روی اربعین و امکان ثبت نام در سامانه سماح که از سوی سازمان حج و زیارت راه اندازی گردیده ، توجه به زیباسازی و فضای سبز و نیز ساماندهی تابلو های مدارس ، خط کشی مسیرهای منتهی به آموزشگاهها خصوصا در مناطق الحاقی ، سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان با همکاری سازمان های ذیربط شهرداری و همچنین بحث توجه به فرهنگ سازی در رابطه با شئونات شهروندی و ضرورت شروع آن از مدارس مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *