خانه / اخبار ساری / انتخابات ۱۴۰۰ انتخاب برترین ها و بیعت دوباره با نظام و رهبری

انتخابات ۱۴۰۰ انتخاب برترین ها و بیعت دوباره با نظام و رهبری

مردم ایران و به ویژه مازندران بار دیگر با حضور پر شور خود در پای صندوق های رأی ،به امید تغییر و تحول اساسی و رفع مشکلات موجود در کشور و انتخاب شخص اصلح به نظام جمهوری اسلامی رأی دادند.

به گزارش ساری فردا ،با وجود اینکه دشمنان خارجی، وابستگان داخلی به آنها ونیز با راه اندازی شبکه های ماهواره ای شان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی سال ها نقشه کشیدند و برنامه ریزی کردند و برنامه های شبکه های ماهواره ای ساختند تا مردم را تشویق کنند از نظام جمهوری اسلامی ایران دست بکشند و دست از ولایتمداری بردارند و پشت نظام را خالی کنند اما تا کنون نتوانستند وهر بار چه در میدان جنگ و چه در هجمه های فرهنگی و جنگ نرم شکست خوردند.

۲۸ خرداد مردم ایران اسلامی نشان دادند که با وجود تحمل سختی ها و فشارهای اقتصادی و نا کار آمدی بیشتر مسئولان کشور باز از نظام و رهبری پشتیبانی می کنند و اجازه نمیدهند بیگانگان و به ویژه آمریکا در سرنوشت کشورشان دخالت کنند.

مردم حتی نشان می دهند که وابستگان داخلی هم نمی توانند آنها را از آرمان های شان دور کنند و اجازه نمی دهند خون شهدای انقلاب اسلامی ،شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم پایمال شود.

مردم ایران و به ویژه مازندران از ساعت ۷ صبح پای صندوق های رأی حاضر بودند حتی زودتر از برگزار کنندگان انتخابات :هییت اجرایی و هییت نظارت بر انتخابات که متاسفانه به دلیل مشکلات اینترنتی و کم توجه ای مسئولان ، انتخابات با تاخیر انجام شد هر چند مسئولان باید از قبل شرایط را مهیا می کردند.

انتخابات ۱۴۰۰ و چهار سال آینده کشور، هم برای ما ایرانی ها مهم است هم برای دشمنان ما که از ماه ها قبل از برگزاری انتخابات تلاش کردند تا مردم را به آینده ایران اسلامی نا امید کنند و ناکارآمدی دولت مردان را ناکارآمدی نظام جلوه دهند و با تشویق مردم به گفتن (رأی بی رأی) و نه به جمهوری اسلامی به کمک وابستگان داخلی نظام جمهوری اسلامی را سرنگون کنند.
مردم با حضور پر شور خود پای صندوق های رأی نشان می دهند که همیشه پای کار هستند و پشتیبان انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی باقی می مانند.

سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *