آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / امید آفرینی با اجرای طرح گروه جهادی شهدای بهزیستی در جامعه

امید آفرینی با اجرای طرح گروه جهادی شهدای بهزیستی در جامعه

اجرای طرح گروه جهادی شهدای بهزیستی موجب امید آفرینی در جامعه شده است.

به گزارش ساری فردا، ششمین نشست شورای اداری بهزیستی مازندران با حضور حجت الاسلام والمسلمین عالی مشاور استاندار مازندران ، دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی استان ، اعضای شورای اداری بهزیستی مازندران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عالی مشاور استاندار مازندران در این نشست با بیان اینکه: استاندار مازندران نگاه ویژه ای به افراد دارای معلولیت دارد، گفت:دکتر حسینی پور استاندار مازندران روز گذشته با بازدید از غرفه های افراد دارای معلولیت ، بر حمایت از این افراد تاکید کردند.

وی با بیان اینکه: کمترین هزینه سازمان، مباحث مالی است، افزود: بیشترین هزینه سازمان، گذر عمر کارکنان آن است زیرا کارکنان بهزیستی باید مشکلات افراد در حوزه های مختلف را برطرف کنند که با آنان ارتباط خونی ندارند که این نمایش عاطفه انسانی است.

حجت الاسلام و المسلمین عالی گفت : کارکنان بهزیستی روزانه با مشکلات متعدد جامعه هدف مواجه می شوند اما این مشکلات برای آنان عادی نمی شود و برای رفع این مشکلات تلاش می کنند.

مشاور استاندار مازندران: یکی از مهمترین اقدامات بهزیستی مازندران را مهارت آموزی و توانمندسازی جامعه هدف و افراد دارای معلولیت دانست و گفت: یکی از مشکلات نداشتن مهارت نیروهای تحصیل کرده جامعه است که به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال استخدام در ادارات می باشند.

وی با بیان اینکه: شعار ما می توانیم؛ که شعار قرآنی است را در نمایشگاه توانمندسازی افراد دارای معلولیت مشاهده کردیم، افزود: افراد دارای معلولیت مهارت های خوبی را فرا گرفتند که برگزاری نمایشگاه به غیر از حمایت افراد دارای معلولیت، یک تلنگر به افراد و مسئولان است.

حجت الاسلام والمسلمین عالی با بیان اینکه: سازمان بهزیستی اثبات کرد که افراد دارای معلولیت می توانند مشکل را حل کنند، افزود: در حالی که در گذشته افراد دارای معلولیت هزینه های هنگفتی بر خانواده تحمیل می کردند اما امروز در تامین هزینه های خانواده سهیم هستند.

وی با تاکید براینکه: دشمن ناامیدی را در جامعه القا می کند، افزود: طرح گروه جهادی شهدای بهزیستی سبب امید آفرینی در جامعه شده است که امیدواریم دیگر دستگاه ها نیز در این حوزه ورود پیدا کنند تا خدمات بهتری ارائه شود.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی ابوالفضل اکبری

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *