آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / امضا تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان کمیته امداد مازندران و دانشگاه پیام نور

امضا تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان کمیته امداد مازندران و دانشگاه پیام نور

تفاهم نامه همکاری مشترک میان کمیته امداد مازندران و دانشگاه ‌پیام نور مازندران امضا شد، تا خدمات بهتری به نیازمندان ارائه شود.

به گزارش ساری فردا، حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندران: در حاشیه امضای
تفاهم نامه همکاری مشترک کمیته امداد مازندران و دانشگاه پیام نور استان با اشاره به اینکه : در استان مازندران ۸۰ هزار خانوار تحت حمایت این نهاد قرار دارند اظهارکرد: از مجموع این تعداد، ۱۲ هزار دانش آموز و هزار و ۶۰۰ دانشجو در استان تحت حمایت هستند.

وی افزود: ۳ هزار و ۷۰۰بیمار صعب‌العلاج و ۲ هزار و ۷۰۰نفر از ایتام و حدود ۱۰ هزار نفر فرزند طرح محسنین تحت حمایت قرار دارند و خدمات به آنان ارائه می شود.
حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به: ارائه خدمات عمرانی به مددجویان گقت : ساخت هزار و ۳۰۰واحد مسکن مددجویی نیز در حال ساخت است .

مدیر کل کمیته امداد مازندران خاطر نشان کرد : ۱۱ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی با ۴۴۰ میلیارد تومان اعتبار سال گذشته ایجاد و صد درصد اعتبارات نیز جذب شد.

وی گفت: به همه ی نوعروسان تحت حمایت نیز سال گذشته جهیزیه اهدا شد.

حجت‌الاسلام عالیشاه گفت: خدمات کمیته امداد به مددجویان متنوع و مختلف است و همه باید در راستای کمک به خانواده های نیازمند ، با همدلی و اقدام جهادی و انقلابی قدم برداریم.
دیدار و نشست مقدماتی برای برگزاری استارت آپ در مناطق شرق و غرب و مرکز استان، حمایت از دانشجویان و کارآفرینان و صاحبان کسب و کار از جمله اقدامات تفاهم نامه کمیته امداد مازندران و دانشگاه پیام نور درسال گذشته بوده است.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *