آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / افتتاح ۵۰ مرکز نیکوکاری ویژه دهه مبارک فجر در مازندران

افتتاح ۵۰ مرکز نیکوکاری ویژه دهه مبارک فجر در مازندران

۵۰ مرکز نیکوکاری به مناسبت دهه مبارک فجر ، برای تسریع در خدمات رسانی به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره ) امروز در مازندران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ساری فردا، حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیرکل کمیته امداد مازندران، امروز در آیین افتتاح ۵۰ مرکز نیکوکاری در استان با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد بمنظور تسریع در ارائه خدمات به نیازمندان ایجاد می شود.

وی افزود: مراکز نیکوکاری بازوان کمیته امداد بوده و با آمایش محله نیازمندان را شناسایی و با کمک خیران به آنان خدمات ارائه می شود.

حجت الاسلام عالیشاه خاطرنشان کرد: کمیته امداد در همان روزهای ابتدایی انقلاب با هدف کمک به محرومان ایجاد شد و این نهاد خدمات شایسته ای به نیازمندان ارائه می دهد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: ۴۵۶ مرکز نیکوکاری در استان وجود دارد و این مراکز با محوریت مساجد به نیازمندان خدمات ارائه می دهند.

وی افزود: از مجموع مراکز نیکوکاری ایجاد شده، ۱۲۵ مرکز نیکوکاری تخصصی است که در بخش های اشتغال و کار آفرینی، فرهنگی،جهیزیه زکات و… ایجاد شد.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: از طریق مراکز نیکوکاری۱۶۰ میلیارد تومان ۱۰ماه امسال به نیازمندان ،خدمات ارائه شده است.

وی: با اشاره به اینکه، در دهه مبارک فجر ۶۸ طرح اشتغال مددجویان افتتاح می شود و ۴۶ مدد جو صاحب خانه می شوند و دیدار با مددجویان از دیگر برنامه های این نهاد است ، خاطر نشان کرد: در مازندران ۸۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و حفظ کرامت و شأن خانواده های تحت حمایت بسیار با اهمیت است.

وی: با اشاره به پرداخت صدقه افزود: تا پایان بهمن ۴۰۰ هزار برگه بارکد خوان Qr توزیع می‌شود و مردم نیک اندیش استان می توانند صدقات خود را از این طریق پرداخت کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه : هزارو ۲۳۰ دستگاه کولر در تابستان به مددجویان اهدا شد و هزار و ۵۰۰ دستگاه بخاری ، هزارو ۴۰۰ دستگاه آبگرمکن در حال توزیع میان مددجویان است افزود: هزارو ۳۰۰ واحد مسکن مددجویان در حال ساخت است .

حجت الاسلام عالیشاه با قدر دانی از دستگاه های اجرایی ، سپاه پاسداران، خیران و مردم نوعدوست استان در کمک به نیازمندان خاطر نشان کرد:همه با هم و با یکدلی باید در راستای رفع مشکلات نیازمندان قدم برداریم.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *