آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / افتتاح پردیس سینمایی مهر همافران‌نوشهر در نیمه دوم تیرماه سال جاری

افتتاح پردیس سینمایی مهر همافران‌نوشهر در نیمه دوم تیرماه سال جاری

به گزارش روابط عمومی امور‌سینمایی استان مازندران سعید پورقاسم مدیریت این مرکز ضمن اعلام این خبر افزود: امروزه در میان اقسام مختلف هنر، هنر هفتم (سینما)، هم به سبب کثرت رجوع و اقبال عمومی به‌آن و هم به دلیل میزان اثرگذاری آن در مقایسه با دیگر اقسام هنر از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: سینما صنعتی فرهنگ ساز است که نقش بسیار مهمی در شکل گیری شخصیت افراد و جوامع و شیوه و سبک زندگی آن ها داشته و دارد.

پور‌قاسم ضمن اشاره به در پیش بودن افتتاح پردیس مهر همافران در روزهای آینده تأکید کرد پردیس های سینمایی، فرصتی برای توسعه رفاه و آسایش عمومی است.
وی ادامه داد: در این راستا موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز با هدف اشاعه فرهنگ دینی و ملی در صدد توسعه و تجهیز سینماهای سطح کشور است و در این خصوص، با عنایت به نیاز شهرستان نوشهر،درسال جاری در استان، مقرر گردید مراحل راه اندازی پردیس سینمایی مهر با چهار سالن نمایش مدرن در مجتمع همافران نوشهر آغاز گردد و با اقدامات انجام شده توسط این مجموعه سینمای‌مذکور ظرف مدت ۴ ماه آماده بهره برداری شد و این مهم محقق گردید.
(قابل توجه عموم مخاطبین هنردوست اینکه از نیمه دوم تیر ماه سال جاری (۱۰روز آینده) پردیس مهر همافران با ظرفیت ۴ سالن نمایش مجهز، آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم خواهد بود.)

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *