خانه / اخبار ساری / افتتاح نمایشگاه و بازارچه نوروزی در ساری

افتتاح نمایشگاه و بازارچه نوروزی در ساری

نمایشگاه و بازارچه نوروزی به مناسبت سال نو ۱۴۰۲ در ساری از امروز گشایش یافت و تا ۱۷ اسفند ادامه دارد.

حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندران در حاشیه افتتاحیه و بازدید از این نمایشگاه در ساری ، در گفت و گو با خبرنگار ساری فردا ، با تبریک اعیاد شعبانیه گفت : این نمایشگاه به همت یکی از مراکز نیکوکاری در ساری مرکز استان از امروز ۱۲اسفند گشایش یافت و تا ۱۷ اسفند به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام زمان (عج) ادامه دارد و خانواده هایی که از تسهیلات اشتغال کمیته امداد برخوردار شدند ، تولیدات و محصولات خود را که شامل: انواع مواد غذایی ، صنایع دستی (کیف ، کفش و لباس) آجیل و خشکبار و شیرینی ،گل و گیاه،، انواع کتاب و حتی مواد شوینده و پاک کنند نانو و … را در این نمایشگاه با قیمت مناسب به نمایش و فروش گذاشته اند و نیز غرفه ای از این نمایشگاه به هلال احمر برای جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان خوی، سوریه و ترکیه اختصاص داده شد.

وی با بیان اینکه: ۴۸۰ مراکز نیکوکاری برای ارائه خدمات بهتر به نیازمندان در استان فعالیت می کنند افزود : ۸۰۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات اشتغال اعتبار در سال ۱۴۰۱ به مددجویان کمیته امداد مازندران اختصاص یافت که تا کنون ۹۰ درصد آن جذب و متقاضیان به بانک ها معرفی شدند که از مدیران بانک های استان برای همکاری خوبشان با کمیته امداد قدر دانی می شود.

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه : این تسهیلات در اختیار مدد جویان متقاضی قرار می گیرد و به مدت ۲ سال مستمری آنها قطع نمی شود و در صورت شکست طرح اشتغال ارائه داده شده با بررسی مشکلات از آنها حمایت می شود تا به درآمد کافی برسند گفت: پس از آنکه برای خانواده های مدد جو اشتغال پایدار ایجاد شد کمیته امداد آنها را از چتر حمایتی خود خارج می کند و آنها با زیر پوشش گرفتن تعدادی از ایتام کمک حال کمیته امداد می شوند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه: ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از ایتام استان نیازمند زیر پوشش قرار گرفتن خیران هستند اظهار کرد : از ابتدای ماه رجب تا کنون مردم خیر مازندران ۳۰ میلیارد تومان به نیازمندان استان کمک کردند که پیش بینی می شود با در پیش بودن جشن نیکوکاری ، امسال در استان، این کمک های مردم خیر اندیش به ۱۰۰ میلیارد تومان برسد .

وی با اشاره به: همزمان شدن جشن نیکوکاری امسال با ماه شعبان و به ویژه‌ میلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان (عج) و نیز سال نو و ماه مبارک رمضان از مردم خواست با حضور در پایگاه و مراکز نیکوکاری و نیز ادارات کمیته امداد شهرستان ها کمک های خود را به نیازمندان استان ارائه کنند .

وی خاطر نشان کرد : خانواده هایی که از سال ۹۹ تا سال ۱۴۰۱ تسهیلات اشتغال دریافت کردند و به شغل پایدار دست یافتند خرداد ماه ۱۴۰۲ از. گردونه حمایت کمیته امداد خارج می شوند، از خودکفایی ۳ هزار خانواده در خرداد ماه ۱۴۰۲ و برگزاری جشن خودکفایی برای آنها خبر داد.

این مسئول: از مردم خیر و خیر اندیش مازندران خواست تا با وارد کردن کد دستوری : ۸۸۷۷۰۱۱# کمک های نقدی خود را به کمیته امداد واریز کنند.

حجت الاسلام عالیشاه در پایان این گفت و گو خاطر نشان کرد: این نمایشگاه ها تا پایان سال در همه ی شهرستان های استان برگزار می شود و مردم می توانند کالا های مورد نیاز مربوط به سال نو و ماه مبارک رمضان خود را با کمترین قیمت در مقایسه با بازار از این نمایشگاه ها خریداری کنند .

یادآور می شود : مردم می توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب از نمایشگاه نیکوکاری و مهربانی که از امروز به نشانی ساری. میدان امام و در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گشایش یافت و تا ۱۷ اسفند ادامه دارد دیدن کنند.

شکرانه بازوی توانا بگر فتن دست نا توان است.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی ابوالفضل اکبری

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *