خانه / اخبار ساری / افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان در دانشگاه‌ مازندران /۵۰ درصد مراجعه کنندگان به فنی حرفه ای فارغ‌التحصیلان هستند.

افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان در دانشگاه‌ مازندران /۵۰ درصد مراجعه کنندگان به فنی حرفه ای فارغ‌التحصیلان هستند.

مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان در دانشگاه‌ مازندران افتتاح شد.

به گزارش ساری فردا ، سید حسین درویشی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران ، با حضور در دانشگاه مازندران و دیدار با دکتر علی نژاد رئیس این دانشگاه با عقد تفاهمنامه آموزشی ،مجوز تاسیس مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان در دانشگاه مازندران را با هدف آموزش مهارتی دانشجویان صادر و این مرکز را افتتاح کرد.

وی در این مراسم گفت : بیش از ۵۰‌ درصد از مهارت جویان کشور که در حال حاضر به مراکز فنی و حرفه ای مراجعه می‌کنند، فارغ التحصیل دانشگاهی هستند؛ که این تعداد مراجعه کننده، نشان می‌دهد فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با آموزشی کوتاه مدت می توانند به کار مشغول شوند.

یاد آور می شود: آموزش فنی و حرفه ای از ارکان مهم و اساسی برای ورود افراد به بازار کار و دستیابی به شغل های پایدار و باثبات محسوب می شود تا بتوانند به عنوان نیروهای خلاق و کارآمد در توسعه و پیشرفت کشور نقشی اثرگذار بر عهده گیرند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نوری؛ استاندار مازندران:مازندران، سهم بالایی در دفاع از امنیت کشور دارد

نوری؛ استاندار مازندران:مازندران، سهم بالایی در دفاع از امنیت کشور دارد / مازندران یکپارچه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *