آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / اضافه شدن بخش رسانه به دومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی مازندران

اضافه شدن بخش رسانه به دومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی مازندران

بخش رسانه به دومین جشنواره پرچمداران انقلاب با محوریت روحانیون اضافه شده است.

به گزارش ساری فردا، حجت الاسلام عیسی رضایی مسئول مشارکت روحانیت در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران : از اضافه شدن بخش رسانه به دومین جشنواره ملی و بین المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت خبر داد و گفت: این جشنواره در پنج محور تالیفات و ترجمه کتاب‌ها به زبانهای فارسی، عربی و انگلیسی با موضوعات خاطرات شهدا، ایثارگران و رزمندگان روحانی در‌عرصه‌ جهاد و مقاومت برگزار می‌شود.

وی افزود: کتاب با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مقاومت اسلامی و نقش علمای استان، کتب مرجع حوزوی با موضوعاتی شامل: آیات‌ و روایات‌ جهاد ، شهادت‌، فقه‌الجهاد ، خاطرات شهدا و رزمندگان روحانی کشور و جهان اسلام در عرصه جهاد و مقاومت از دیگر موضوعات به شمار می‌آید.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: خاطرات خانواده معظم شهدای روحانی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت، خاطرات مناطق جنگی و عملیاتی از حضور روحانیت در دفاع مقدس و جبهه مقاومت، اشعار با محوریت روحانیت در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی‌ و مقاومت‌ و بیان خدمات روحانیت در عرصه‌های جهاد و مقاومت در ایران و جهان نیز از موضوعات جشنواره هستند.

این مسئول: با بیان اینکه تحقیق ‌و پژوهش به‌ زبان‌ فارسی، عربی‌، و انگلیسی و مقالات علمی و پژوهشی چاپ شده در فصلنامه‌های علمی و پژوهشی از جمله بخش‌های جشنواره به شمار می‌آید، بیان کرد: همچنین ارتباط بیانیه گام ‌‌دوم ‌انقلاب‌ ‌با دفاع مقدس و جبهه مقاومت با ارائه مقالات تخصصی و تولیدات مکتوب به چند رسانه‌ای منبر با موضوعات انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مقاومت اسلامی را نیز شامل می‌شود.

مسئول مشارکت روحانیت در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران : مبانی دینی دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی‌، آیات‌ و روایات‌ مرتبط، نقش ‌امام ‌راحل‌ و امام ‌خامنه‌ایی‌ مدظله‌العالی‌ و فیلم‌نامه، با نقش‌ روحانیت‌ درانقلاب ‌اسلامی‌، دفاع‌مقدس، جبهه‌‌ مقاومت‌ نیز از دیگر موضوعات این جشنواره
وی افزود: بخش چند رسانه‌ای فضای مجازی، کلیپ، موشن‌گرافی، پادکست، ایجاد ‌نهضت‌ رسانه‌ای، ایجاد ‌صفحات‌ و کانال‌ مرتبط‌ با روحانیت و انتشار محتوای‌ مرتبط، فیلم و عکس، فیلم‌های داستانی، گویاسازی ‌اسناد، عکس‌ و فیلم‌ حضور روحانیون در مناطق راهیان نور، نهضت‌ جمع‌آوری‌ اسناد و مدارک ‌با موضوعات ‌مرتبط ‌با نقش روحانیت از دیگر موضوعات جشنواره محسوب می‌شود.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: با توجه به اینکه بخش رسانه به این جشنواره اضافه شده است و خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود در قالب مقاله، یادداشت، گزارش، گفت‌وگو و تصاویر با موضوعات اعلام شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: این بخش، آثار تولیدی که از سوی اصحاب رسانه و نویسندگان و خبرنگاران طی سالهای گذشته تا ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در رسانه های مکتوب و مجازی و خبرگزاری‌ها منتشر شده است، را شامل می‌شود.

حجت الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار در تمامی بخش‌های جشنواره تا تاریخ پانزدهم دی ۱۴۰۰ اعلام شده است.

این مسئول گفت: شرکت کنندگان مازندرانی می‌توانند آثار خود را در قالب‌های اعلام شده به نشانی: ساری، بلوار دفاع مقدس، روبروی بیمارستان شفا، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، دبیر خانه این جشنواره یا دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و یا نشانی: الکترونیکی sajed.mazandaran@gmail.com و یا شماره سروش۰۹۳۵۲۳۰۷۱۵۸ ارسال کنند.

وی :زمان اختتامیه جشنواره را یکم اسفند ۱۴۰۰ اعلام کرد و افزود: در مراسمی از برگزیدگان استانی تجلیل خواهد شد و نیز از صاحبان آثار برگزیده در اختتامیه جشنواره که در قم برگزار خواهد شد تجلیل می شود.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *