خانه / اخبار ساری / استفاده از ظرفیت ویدئو کنفرانس در کمیته امداد مازندران

استفاده از ظرفیت ویدئو کنفرانس در کمیته امداد مازندران

کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از ارتباط ویدئو کنفراس(وبینار) برای ارتباط سریع تر و کم هزینه تر بهره وری می کند.

به گزارش: ساری فردا ، محمد تقی جوادی، مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد مازندران اظهار کرد : ویدئو کنفرانس، وسیله ارتباطی موثر برای برقراری ارتباط سازمانی میان ادارات و سازمان های دیگر است که بدون در نظر گرفتن فواصل و حضور در مکان های مختلف فراهم می شود.

وی : با بیان اینکه با ارتباط میان ستاد میانی استان با ادارات اجرایی در سطح شهرستان، در حوزه ها و معاونت های مختلف این نهاد و حتی دفتر مرکزی، برنامه ها و نشست ها، مدیریت می شود، افزود: با هدف، کاهش هزینه ها ،افزایش بهره وری راندمان کاری، کاهش مخاطرات جاده ای رفت و آمد کارکنان میان ستاد استان، شهرستان ها و مرکز نسبت به ایجاد سیستم ویدئو کنفرانس اقدام شده است.

جوادی گفت: در مورد انتقال انتظارات و توجیه دستور العمل ها به آیین نامه ها و هم اندیشی با لایه های اجرایی ادارات، ضرورت وقت گذاری حضور بیشتر مدیران و مددکاران در شهرستان ها برای خدمت رسانی بهتر به مددجویان،شرایطی فراهم شد تا به جزء موارد خاص ، نشست ها از طریق ویدئو کنفرانس (وبینار) انجام شود.

مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد مازندران : با بیان اینکه ۸۳ هزار-خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، گفت : در ۲۷ ادراه اجرایی کمیته امداد استان به نیازمندان خدماتی مانند: پرداخت تسهیلات اشتغال، وام کارگشایی، احداث وتعمیرات مسکن، جهیزیه، معیشت، فرهنگی، درمانی، مشاوره و…. از طریق مددکاران خانواده و حوزه های فنی ارائه می شود، و تلاش می شود تا با بهره گیری از ظرفیت ، خیریه ها، مراکز نیکوکاری ،گروه های جهادی و پایگاه های مقاومت بسیج و با هم افزایی اعتبارات امداد با این مجموعه ها خدمات کمی و کیفی به نیازمندان ارائه شود.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *