آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / استاندار مازندران:

استاندار مازندران:

ایام ارتحال امام خمینی (ره)، عاشورای دیار علویان / توسعه اقتصادی و رشد اشتغالزایی دو اولویت مهم در هر شهرستان استان

ایام ارتحال امام خمینی (ره)، عاشورای دیار علویان است/ توسعه اقتصادی و رشد اشتغالزایی دو اولویت مهم در هر شهرستان استان است.

به گزارش ساری فردا، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران: در نخستین نشست آموزشی فرمانداران شهرستان ها،  ایام ارتحال امام خمینی را عاشورای مردم انقلابی مازندران بیان کرد و گفت: باید هرکه به استان مازندران در این ایام وارد می شود، بداند که دیار علویان عزادار امام راحل انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود : دو اولویت مهم مدیریتی ما در شهرستان ها توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال است و تاکید کرد: این دو امر مهم با هم عجین هستند به دلیل اینکه توسعه اقتصادی، اشتغالزایی را به دنبال دارد و فرماندارن باید به صورت ویژه این دو مهم را پیگیری و به سرانجام برسانند. ‎

حسینی پور اظهار کرد: با کار های فرهنگی کام آنهایی که به دنبال فساد در این ایام در استان هستند را تلخ کنید.

این مقام عالی دولت در نخستین نشست آموزش فرمانداران استان با بیان اینکه: فعال نگهداشتن بخش آموزش با بهره گیری از توانمند سازی در حوزه های مختلف راندمان کاری را در هر سازمانی افزایش می دهد ، افزود: توجه به آموزش؛ کارآمدی و بهره وری منابع انسانی را بالا می برد.

حسینی پور بیان اینکه : با انتصابات در شهرستان ها بارقه امید در دل مردم ایجاد شد، افزود : این امید ایجاد شده در مردم را با کار جهادی روشن نگه دارید و با میدان دادن به جوانان انقلابی و نیرو های کاربلد انقلاب باید خون تازه ای در شریان مدیریت شهرستان ها جریان یابد.

وی: لازمه موفقیت و توسعه استان را مشارکت حداکثری مردم در مدیریت دانست و گفت:در هرشهرستان یک جمع عظیم از نخبگان و جوانان انقلابی ایجاد و به تولیداتشان بیشتر توجه کنید.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد: حفره های اجتماعی جدید را با بهره گیری ازنخبگان در هر شهرستان شناسایی و احصاکنید .

حسینی پور با بیان اینکه : دولت سیزدهم دولتی فراجناحی است،گفت: فرمانداران به همه ی ظرفیت های سیاسی فرهنگی و اجتماعی توجه کنند.

این مقام عالی دولت در مازندران : فرمانداران را بازوان حرکتی خود در شهرستان ها بیان کرد و گفت: باتدبیر، هسته هایی که مانع مسیر توسعه استان هستند را بشکنید و با قدرت در مسیر توسعه حرکت کنید.

وی : به فرماندران تاکید کرد: باید تمام تلاش تان حل معیشیت مردم باشد و رسیدگی به وضعیت ساحل و ساماندهی سواحل برای استفاده مردم را به صورت ویژه از فرماندارن خواستار شد.

حسینی پور : در پایان به حفظ جان مردم اشاره کرد و گفت: فرماندران باید این امر مهم که غریق به کمترین حد و حتی صفر در استان برسد را در اولویت کاری خود قرار دهند.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *