آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / استاندار، خبر داد:

استاندار، خبر داد:

اجرای طرح های بزرگ اقتصادی با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مازندران

طرح های بزرگ اقتصادی با مشارکت استانداری و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مازندران به اجرا در می آید.

به گزارش ساری فردا، در دیدار سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران و عارف نوروزی، سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با دعوت استاندار و استقبال ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، برای اجرای طرح های بزرگ اقتصادی، عمرانی، توسعه ای، کشاورزی، صنایع و معادن و … توافق شد.

استاندار مازندران در این دیدار با اشاره به: ظرفیت‌های استان در حوزه اشتغال، زمینه های جذب سرمایه‌گذار در بخش های مختلف و بویژه توانمندی های بالقوه صنایع تبدیلی بخش کشاورزی مازندران را تشریح کرد.

وی با بیان : محرومیت های استان در برخورداری از زیرساخت ها و عمران روستایی، از این ستاد برای مشارکت در طرح های بزرگ اقتصادی شامل : دام و طیور، هلدینگ کشاورزی و آبزی پروری و صنایع و معادن در مازندران دعوت کرد.

عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرایی حضرت امام (ره) : نیز با ابراز خرسندی ازاین دیدار، با تشریح ظرفیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بخش های مختلف هلدینگ کشاورزی، صنایع و معادن، حفاری و مشارکت در طرح‌های انرژی دریای خزر، صنایع تبدیلی، آمادگی این ستاد را برای مشارکت با دیگر نهادها شامل: بنیاد مستضعفان و موسسه کوثر در اجرای طرح های اقتصادی توسعه ای در استان اعلام کرد.

در این دیدار مقرر شد، رضا علیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، به عنوان رابط استانداری و ستاد، نشست مشترک باحضور دستگاه های اجرایی را ماهانه برگزار کنند.
امتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *