آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / ارائه یک میلیارد ریال خدمات دارویی به زائران شهدا در راهیان نور مازندران

ارائه یک میلیارد ریال خدمات دارویی به زائران شهدا در راهیان نور مازندران

یک میلیارد ریال برای تامین داروی زائران شهدا در راهیان نور امسال مازندران هزینه شده است.
.
به گزارش ساری فردا، اسلام جمال لیوانی معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا مازندران در اردوگاه های راهیان نور مازندران با بیان اینکه : گروه های بهداشتی و درمانی این معاونت در اردوگاه های شهید جعفرزاده اندیمشک و شهید بلباسی خرمشهر و یادمان شهدای هفت تپه از ابتدای سفر زائران شهدا مستقر شدند افزود: ۵۴ نفر پزشک، پرستار مرد و زن به صورت ثابت و سیار در طول سفر راهیان نور و در این اردوگاه ها به زائران شهدا خدمات بهداشتی درمانی ارائه می دهند.

وی افزود : هزارو ۸۰۰ نفر از زائران بیمار در راهیان نور امسال تا کنون خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند و ۲۷ نفر زائر بیمار ثبت شده در راهیان نور با هماهنگی با بیمارستان های خرمشهر، به بیمارستان های این شهرستان منتقل شدند .

جمال لیوانی گفت : در این مدت ۲۰ دستگاه آمبولانس به همراه ۳۴ نفر پزشک و پرستار مرد و زن به صورت سیار و یک گروه ۲۰ نفره نیز به صورت کشیک در اردوگاه ها به زائران خدمات بهداشتی.، دارویی و درمانی ارائه می کنند.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه : نظارت بهداشتی در این اردوگاه ها و مناطق بصورت جدی پیگیری می شود اظهار کرد: سم پاشی گندزدایی محل اسکان زائران و کلرسنجی آب آشامیدنی در اردوگاه ها و ارسال نمونه به آزمایشگاه به صورت مستمر انجام می شود و بهداشت مواد غذایی آشپزخانه ها حمام و سرویس های بهداشتی و نیز سردخانه و انبار به صورت مستمر نظارت می شود.

وی یادآور شد: خدمات بهداشتی و درمانی که از مبدا مازندران، تا اردوگاه های شهید جعفر زاده و بلباسی و اردوگاه هفت تپه به
صورت سیار و ثابت در راهیان نور ۱۴۰۱ ، ۱۴۰۲ در حال ارائه است، به همت دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، دانشگاه علوم پزشکی بابل و مدیر درمان تامین اجتماعی و دانشگاه مازندران در معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا مازندران و با هماهنگی با اورژانس بیمارستان های خوزستان در حال انجام و خدمات رسانی به زائران شهدا است.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *